اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد عتبات عالیات مازندران خبر داد

آملی‌ها در کمک‌ به بازسازی عتبات عالیات پیشتازند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد عتبات عالیات مازندران گفت: مردم آمل بیشترین کمک‌های مردمی به بازسازی عتبات عالیات را در استان مازندران دارند.

آملی‌ها در کمک‌ به بازسازی عتبات عالیات پیشتازند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین مهدی‌نژاد صبح امروز در ستاد بازسازی عتبات عالیات آمل با اعلام اینکه آمل در جمع‌آوری کمک‌ها برای عتبات عالیات مقام نخست استان را دارد، گفت: بیشترین نیروی داوطلب نیز برای بازسازی عتبات عالیات از آمل اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه 43 میلیارد و 130 میلیون ریال مردم این استان برای بازسازی عتبات عالیات از سال 1383 تاکنون کمک کردند، خاطرنشان کرد: این میزان کمک در قالب پرداخت وجه نقد، خدمات عمرانی و اهدای طلا و جواهرات صورت گرفت.

مهدی‌نژاد با اشاره به فعالیت حدود هشت ساله ستاد بازسازی عتبات عالیات در مازندران، بیان داشت: تامین هزینه خرید قسمتی از سنگ حرم امام حسین (ع) نیز به ستاد مازندران محول شده بود که با کمک‌های مردم استان خریداری شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه آمل در همه صحنه‌ها در خط مقدم قرار دارد، متذکر شد: آخرین نمونه آن نیز حضور بیش از 76 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

یدالله اکبرزاده با تاکید بر اینکه جمع‌آوری برای ستاد عتبات را برای خود توفیق ‌می‌دانیم، گفت: در سال 90 بیش از شش میلیون تومان  پول نقد و بیش از 16 تن برنج به ارزش 44 میلیون تومان در سطح شهرستان آمل جمع‌آوری شده است.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول