اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر:

محصولات برخی مناطق پلدختر کاملاً از بین رفته است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر گفت: محصولات کشاورزی برخی مناطق پلدختر به دلیل خشک‌سالی به طور کامل از بین رفته است.

محصولات برخی مناطق پلدختر کاملاً از بین رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی خادمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر گفت: کار برداشت محصول تولیدی گندم و جو کشاورزان در سطح شهرستان پلدختر آغاز شد.

وی افزود: محصولات کشت شده کشاورزان این شهرستان طی سال جاری به دلیل بروز پدیده خشک‌سالی و دیم بودن اراضی در برخی از مناطق به طور کامل از بین رفته است.

خادمی ادامه داد: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود امسال محصولات تولیدی از 4 هزار و 200 هکتار اراضی آبی زیر کشت گندم و یک هزار هکتار اراضی آبی زیر کشت جو و هم‌چنین در حدود 10 هزار هکتار اراضی دیم قابل برداشت باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه کار برداشت محصول در شهرستان حدود یک ماه طول می‌کشد، اظهار داشت: در حال حاضر 11 دستگاه کمباین مشغول برداشت محصولات تولیدی کشاورزان در شهرستان پلدختر هستند.

خادمی تصریح کرد: تاکنون 350 تن گندم از طریق کمیسیون‌های خرید در سطح این شهرستان با قیمت تضمینی 4 هزار و 200 ریال خریداری شده است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول