اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در جام آزادسازی خرمشهر

برترین‌های تیراندازی با کمان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از معرفی برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان جام آزادسازی خرمشهر در قم خبر داد.

برترین‌های تیراندازی با کمان قم معرفی شدند

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت تیراندازی با کمان استان قم در تلاش برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در مناسبت‌های مختلف سال اقدام به برگزاری رقابت‌های قهرمانی قم می‌کند.

وی ادامه داد: تیراندازی با کمان آرام آرام در قم جایگاه بسیار خوبی به دست می‌آورد و ورزشکاران و علاقمندان بسیاری جذب این رشته ورزشی می‌شوند که البته امیدواریم بتوانیم به همین نسبت از فضا و امکانات خوبی نیز در آینده برخوردار شویم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم ابراز داشت: در حال حاضر ورزشکاران این رشته در شهر مقدس قم در هر دو کمان کامپوند و ریکرو فعال هستند و با آمادگی مناسبی که از حضور در مسابقات استانی کسب می‌کنند، در رقابت‌های کشور نیز فروغ خوبی دارند.

وی اضافه کرد: استعدادهای بسیار خوبی در تیراندازی با کمان قم وجود دارد که برای نشان دادن نبوغ و توانمندی آنها در رقابت‌های کشوری نیاز به حمایت و دلگرمی بیشتری داریم زیرا تیراندازی با کمان قم در حال حاضر از داشتن یک سالن تخصصی این رشته بی‌بهره و محروم است.

ملامحمدی در ادامه به رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی قم در گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته با استقبال بیشتری از سوی باشگاه‌های فعال تیراندازی با کمان در قم مواجه شد.

وی یادآور شد: کمانداران شرکت‌کننده در پیکارهای تیراندازی با کمان جام آزادسازی خرمشهر رقابت خود برای کسب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را در هر دو کمان کامپوند و ریکرو برگزار کردند در حالی که رقابت‌های این دوره در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم در ادامه با اشاره به برترین‌های این دوره از رقابت‌ها ابراز کرد: در پایان پیکارهای کمان کامپوند قاسم برج علی‌زاده بهترین عملکرد را داشت و با کسب بیشترین امتیاز رتبه نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها در حالی به کار خود پایان داد که در کمان کامپوند محمدحسین صادقی در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه مقام سوم را مجید اصفهانیان از باشگاه جانبازان قم به خود اختصاص داد.

ملامحمدی به برترین‌های کمان ریکرو نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این رشته حسن عرب‌پور بالاتر از سایر رقبای خود به مقام نخست دست یافت و قهرمان شد، در حالی که آصف قنبری از باشگاه جانبازان قم در جایگاه دوم ایستاد و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم این دوره از پیکارها به علی مبصری رسید تا پرونده مسابقات بسته شود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول