اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی استاندار زنجان

سالن اختصاصی بدمینتون ابهر کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: سالن اختصاصی بدمینتون ابهر با حضور معاون سیاسی استاندار زنجان کلنگ‌زنی شد.

سالن اختصاصی بدمینتون ابهر کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی سالن بدمینتون ابهر با بیان اینکه احداث این سالن در زمینه اختصاصی‌کردن اماکن ورزشی است، اظهار داشت: این پروژه در 600 متر مربع و در سوله‌ای به متراژ 24 در 18 احداث می‌شود.

وی افزود: اعتبار لازم برای احداث این پروژه 450 میلیون تومان است و یک سوله کوچک نیز به متراژ 24 در هفت در کنار سوله اصلی احداث می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر تصریح کرد: سوله در دست ساخت بوده و در ماه جاری نصب شده و فونداسیون این پروژه نیز طی هفته‌های آتی آماده می‌شود.

وی از احداث همین سوله در شهر هیدج خبر داد و گفت: این سالن هم به عنوان سالن اختصاصی برای بدمینتون احداث می‌شود.

اعلائی‌مقدم با اشاره به تلاش‌ دولت‌های نهم و دهم در زمینه توسعه فضاهای ورزشی اضافه کرد: با توجه دولت‌های نهم و دهم به بحث ورزش شاهد خدمت‌رسانی بی‌سابقه در زمینه احداث فضاهای ورزشی در منطقه هستیم.

وی افزود: به زودی آسفالت پیست دوومیدانی ابهر ریخته می‌شود و در حال حاضر ما از جوانان ابهری ورزشکاری را داریم که با تمرین در کنار خیابان‌ها عضو تیم ملی بوده و در مسابقات سریلانکا حضور پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به کسب مدال‌های مختلف توسط ورزشکاران ابهری در میادین ملی و جهانی عنوان کرد: در تلاش هستیم که برای سال آتی سالن اختصاصی بدمینتون را در اختیار ورزشکاران این رشته ورزشی قرار دهیم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول