اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گنبدکاووس تاکید کرد

تجهیز کارگاه از الزامات پیمانکاران دستگاه‎های حفار

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: تجهیز کارگاه از الزامات پیمانکاران دستگاه‎های حفار است.

تجهیز کارگاه از الزامات پیمانکاران دستگاه‎های حفار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری در جلسه کمیته حفاری این شهرستان بر لزوم اجرای تعهدات دستگاه‎های خدمات‌رسان حفار در قبال شهرداری تاکید کرد و اظهار داشت: باید بر نحوه حفاری‎ها توسط پیمانکاران به دقت نظارت و پروژه‎های حفاری شده به طور اصولی مرمت شود تا از بروز حوادث ناخواسته در سطح شهرستان پیشگیری شود.

وی با تاکید بر اهمیت نصب علائم هشداردهنده در هنگام اجرای پروژه‌هایی که نیاز به حفاری دارد تصریح کرد: پروژ‌ه‌های حفاری در سطح روستاها باید حتما با هماهنگی دهیار و در شهر با هماهنگی شهرداری و با استعلام از دیگر ادارات خدمات‌رسان صورت بگیرد.

جعفری هدف از برگزاری این جلسات را هماهنگی بیشتر دستگاه‎های خدمات‌رسان عنوان کرد و یادآور شد: تمام ادارات موظف هستند مبالغی که به عنوان عوارض حفاری از مردم دریافت می‌کنند را به فرمانداری اعلام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس بر رعایت نکات ایمنی در حفاری‎ها تاکید کرد و در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت حفاری‎های دستگاه‌های خدمات‌رسان، برای جلوگیری از مخاطراتی نظیر نشت گاز، خطر کابل‎های برق و پیشگیری از آلودگی انشعابات آب شرب، استعلام دقیق از دستگاه‎های خدمات‌رسان دیگر بسیار حیاتی و ضروری است و باید به دقت جوانب کار سنجیده شود.

شهردار گنبدکاووس نیز در این جلسه خواستار مفاحصه حساب و انجام تعهد ادارات در قبال شهرداری شد.

سیدمنصور باقری اظهار داشت: در انجام حفاری‎ها باید نهایت دقت انجام شود تا آسفالت معابر بیش از اندازه تخریب نشود زیرا شهرداری در تهیه آسفالت معابر با محدودیت مواجه است.

محمدحسین منتظری رئیس شرکت گاز ناحیه گنبدکاووس نیز در این جلسه گزارشی از نحوه حفاری‎های این شرکت در روستاها داد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول