اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت قایقرانی مازندران:

دنیامالی در فدراسیون قایقرانی ابقا شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت قایقرانی مازندران با اشاره به اینکه دلایل برکناری دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی باید بررسی شود، گفت: از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهیم که دنیامالی را دوباره ابقا کنند.

دنیامالی در فدراسیون قایقرانی ابقا شود

احمد پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تنها 50 روز به مسابقات المپیک 2012 لندن در حکمی از سوی محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، دنیامالی رئیس موفق فدراسیون قایقرانی از سمت خود برکنار شد.

وی با طرح چند پرسش‌ گفت: علت برکناری دنیا مالی باید از سوی کارشناسان این رشته ورزشی بررسی شود، آیا کارنامه درخشانی نداشت، آیا ورزشکاران در کسب سهمیه المپیک ناکام بودند و آیا رئیس فدارسیون قدرت کافی در مدیریت نداشت. اینها نکاتی است که باید از سوی دلسوزان این رشته و رسانه‌ها بررسی شود.

سخنگوی هیئت قایقرانی مازندران به طرفداری از رئیس برکنار شده فدارسیون پرداخت و افزود: در زمان دنیامالی، فدراسیون قایقرانی کاملا متحول شده و این فدراسیون موفق شد چهار سهمیه المپیک کسب کند.

پرویزی گفت: قایقرانی با توجه به بودجه بسیار اندک خود نسبت به دیگر فدراسیون‌ها  توانست انتظارات را برآورده کند و نام قایقرانی را به جهان بشناساند.

وی تصریح کرد: چرا برخی‌ها دوست دارند که قایقرانی تعلیق شود، مگر ما معضلات و تعلیق دیگر فدراسیون‌ها همچون وزنه‌برداری را در سال‌های گذشته حس نکردیم و درس عبرت نگرفتیم.

مسئول روابط عمومی هیئت قایقرانی مازندران افزود: در این دوره حساس که به عنوان خانواده قایقرانی محسوب می‌شویم، احساس می‌کنیم که به جز ضرر و کناررفتن ورزشکاران مستعد سود دیگری به حال ورزش کشور ندارد.

پرویزی خاطرنشان کرد: از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهیم که دنیامالی را دوباره ابقا کنند تا این رشته ورزشی در بین ورزشکاران و قهرمانان دچار افت روحی و مشکلات نشوند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول