اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

عفاف درخت تنومندی است که میوه آن حجاب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: عفاف مبنا، پایه و به مثابه ریشه تنومندی است که حجاب میوه آن است.

عفاف درخت تنومندی است که میوه آن حجاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در برنامه ملی کرسی آزاداندیشی اسلامی با محوریت عفاف و دختران انقلاب که در تربیت معلم گرگان برگزار شد اظهار داشت: نتیجه عفاف در پوشش ظاهری حجاب خود را نمایان می‌کند و این موضوع تنها متوجه زنان نیست بلکه مردان نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب رابطه مستقیمی با هم دارند خاطر نشان کرد: فردی که عفیف است قطعا محجوب نیز خواهد بود و حد و حدودی که پوشش ظاهری اسلام بر آن تاکید داشته، را رعایت می‌کند و اینها نشان از رابطه مستقیم این دو گوهر ارزشمند دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: کسی که عفیف شود به راحتی زینت ارزشمند خود را در معرض نامحرمان قرار نمی‌دهد و باید آن زینتی که جزو جوارح وجودی اوست مدیریت کند.

جمشیدی از عفاف به عنوان امری اعتقادی و قلبی یاد کرد و افزود: تردیدی نیست کسی که عفیف شد پوشش ظاهری خود را در قالب حجاب حفظ و تقویت می‌کند.

وی یادآور شد: انسان به طور ذاتی موجودی باعزت، باقداست و باکرامت است و اگر کسی عفت خود را به رایگان عرضه کند یعنی اینکه کرامت خود را به بهایی ارزان فروخته و ارزشی که خداوند به او داده را نشناخته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه پوشش ظاهری حکمی الهی است بر این نکته تاکید کرد و افزود: ما نباید به آسانی عفت ارزشمند و الهی را رایگان از دست بدهیم و قداست ارزشمند آن را کتمان کنیم لذا اگر کسی به عفت و حجاب توهین کند باید با قدرت در برابر آن ایستادگی کرد.

جمشیدی متذکر شد: آنچه امروز غرب به دنبال آن است اینکه ارزش‌های ما را بگیرد چرا که زنان ایرانی جزو ارزش‌های دینی محسوب می‌شوند لذا هر چادری که کنار گذاشته می‌شود افق جدیدی را برای استعمارگران می‌گشاید و با وجود هر بی‌حجاب امید حمله‌ور شدن استعمار 10 برابر افزایش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: اگر قرار است عفاف دختران انقلاب از انقلاب دفاع کند باید دیندار باشند و این انقلاب حکم می‌کند که حجاب‌مان را حفظ کنیم تا خواسته دشمن اتفاق نیفتد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در پایان گفت: پایداری خانواده، اساس جامعه اسلامی است لذا باید عفاف و حجاب در اولویت زندگی خانواده‌های دیندار باشد.

برنامه ملی کرسی آزاداندیشی اسلامی با محوریت عفاف و دختران انقلاب به همت حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان و با همکاری دفتر امور خانواده و بانوان استانداری گلستان و خانه پژوهش‌های دینی شفق در تربیت بدنی شهرستان گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول