اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کاشان در مجلس هشتم:

مطهری مطالب دشمن شادکن بر زبان نیاورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: از مطهری انتظار است مطالبی که دشمنان را خوشحال می‌کند بر زبان نیاورد.

مطهری مطالب دشمن شادکن بر زبان نیاورد

 علی‌اصغر گرانمایه‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به سخنان اخیر مطهری نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: نمایندگان باید به گونه‌ای اظهارنظر کنند که موجب شادی و سوءاستفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی نشوند.

وی با تأکید بر رعایت اصل تولی و تبری به‌عنوان یکی از فروع دین هر مسلمان، نمایندگان را نیز از این قاعده مستثنی ندانست.

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه ولایتمداری و تبعیت از رهبری را از جمله شاخصه‌های مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: نمایندگان این دو دوره به دفعات تبعیت خود را از رهبری به اثبات رسانده و در تصویب قوانین و یا در برخورد با وقایعی که طی این مدت در جامعه رخ داده به این امر به‌صورت یک اصل مهم توجه کرده و نسبت به آن اهتمام ورزیده‌اند.

وی داشتن دغدغه رفع مشکلات مردم و تصویب قوانین با محتوای آموزه‌های مکتبی و دینی را به‌عنوان دیگر شاخصه‌های مجلس‌های هفتم و هشتم نام برد و بیان داشت: هر طرح و یا قانونی که در این مدت در مجلس مطرح می‌شد، اظهارنظر نمایندگان به گونه‌ای بود که به نفع مکتب و مردم باشد و در این راستا می‌توان به قوانین طرح تثبیت قیمت‌ها و الزام دولت به تدوین الگوی اندیشه پیشرفت اسلامی ایرانی به‌عنوان نمونه‌هایی برای اثبات این ادعا اشاره کرد.

به گفته وی برخورد شجاعانه نمایندگان مجلس‌های هفتم و هشتم در برابر بیگانگان از دیگر ویژگی‌های این مجالس است که مورد تحسین مقام معظم رهبری نیز واقع شده است.

گرانمایه‌پور با تأکید بر لزوم استمرار مردم بر تبعیت از مقام معظم رهبری توصیه کرد: مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل باید وحدت و همبستگی خود را حول محور ولایت فقیه حفظ کنند و نباید اجازه دهند اختلاف‌ سلیقه‌ها بر وحدت‌شان خللی وارد کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مذهبی، علمی، تاریخی، اقتصادی و صنعتی کاشان یادآور شد: این منطقه به‌عنوان قطب فرهنگی، علمی، اعتقادی، حوزوی و صنعتی کشور و یکی از بزرگترین پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی شایستگی پیشرفت‌های بیشتری در زمینه‌های مختلف دارد که امیدواریم با تلاش بیشتر مسئولان شهرستان و نگرش عدالت‌محور مسئولان استان اصفهان این امر محقق شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول