اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبود حفاظ در شورابیل حادثه آفرید

سقوط آزاد پژو پارس در دریاچه شورابیل با 6 سرنشین

خبرگزاری فارس: سقوط یک دستگاه خودروی پژو پارس در داخل دریاچه شورابیل اردبیل منجر به مصدومیت چند سرنشین این خودرو شد.

سقوط آزاد پژو پارس در دریاچه شورابیل با 6 سرنشین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جمعه شب یک دستگاه خودروی سواری پژو در اطراف دریاچه شورابیل و نزدیکی یادمان شهدای گمنام این مجتمع به سرعت در حال حرکت بود که با بی‌احتیاطی راننده و نبود حفاظ در اطراف دریاچه شورابیل به داخل این دریاچه سقوط کرد و به دنبال این حادثه بعد از دقایقی ماموران آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

در این حادثه شش نفر از سرنشینان این خودرو که دو نفر از آنها کودک بودند با تلاش غواصان منطقه از مرگ حتمی نجات یافته و به محلی امن منتقل شدند.

بعد از حضور ماموران آتش‌نشانی و تلاش فراوان خودروی پژو از داخل دریاچه بیرون کشیده شد و همه سرنشینان آن بدون حادثه‌ای خاص نجات یافته و به مصدومیت جزئی آنها نیز در محل رسیدگی شد.

این حادثه که برای چندمین بار است در این منطقه روی می‌دهد ضرورت ایجاد حفاظ و گاردریل را در اطراف این دریاچه دوچندان می‌کند که مسئولان امر باید در این امر پیشقدم بوده تا چنین حوادث تلخ کام علاقمندان به سیاحت و حضور در این دریاچه را تلخ نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حادثه رانندگی دیگری در شهرستان مشگین‌شهر هفت نفر از سرنشینان خودرویی مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه که شامگاه امروز در 35 کیلومتری جاده مشگین‌شهر ـ اردبیل رخ داد سه دستگاه سواری پراید، پژو و سمند به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

شدت این حادثه به حدی بود که یک نفر از سرنشینان پراید با استفاده از دستگاه برش توسط امدادگران هلال احمر از داخل خودرو بیرون کشیده شد.

دیگر مصدومان حادثه نیز توسط امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی مشگین‌شهر و پایگاه‌های رضی و فخرآباد به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین‌شهر منتقل شدند.

حال تعدادی از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده است.

کارشناسان پلیس‌راه مشگین‌شهر هنوز علت اصلی این حادثه را اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول