اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس:

سازمان ملل بر قطعنامه‌های ضد ایرانی‌اش مهر بطلان زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت فردوس گفت: اظهارات سخنگوی گروه 1+5 بیانگر این است که بانیان چهار قطعنامه سازمان ملل علیه ایران، خود بر قطعنامه‌ها مهر بی‌اعتباری و بطلان زدند.

سازمان ملل بر قطعنامه‌های ضد ایرانی‌اش مهر بطلان زد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار داشت: ملت ایران در دهه پیشرفت و عدالت حرکت پرشتاب خود را به سوی پیشرفت‌های بیشتر و تحقق عدالت ادامه‌ می‌دهد.

وی مذاکرات بغداد را فرصتی برای تعامل دنیای غرب با ایران مقتدر دانست و افزود: یکی از رخدادهای مهم در پرونده فعالیت‌های هسته‌ای ایران، نشست هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در بغداد بود.

امام جمعه موقت فردوس تصریح کرد: نیم نگاهی به استراتژی 10 ساله جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با آژانس و گروه 1+5 برنده بودن ملت بزرگ ایران در این چالش تاریخی با غرب را آشکار می‌کند.

مرادی یادآور شد: اگر ایستادگی بر سر حقوق هسته‌ای هزینه‌های سنگینی به همراه داشت اما در عوض دستاوردهای آن نیز کم نبوده است.

وی گفت: از اظهارات سخنگوی گروه 1+5 به روشنی برداشت می‌شود که بانیان چهار قطعنامه سازمان ملل علیه ایران خود بر قطعنامه‌ها مهر بی‌اعتباری و بطلان زدند چرا که مهم‌ترین محور قطعنامه‌ها توقف همه فعالیت‌‌های هسته‌ای و پذیرش پروتکل الحاقی بود.

امام جمعه موقت فردوس افزود: بسیار غرورآفرین است کشور ایران که 10 سال قبل به او می‌گفتند که به هیچ وجه از تکنولوژی هسته‌ای حرف نزنید و آن را از ذهنتان دور کنید امروز به موقعیت برتر تکنولوژیک دست یافته است.

مرادی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) تصریح کرد: اهتمام دشمن به هتاکی نسبت به مقدسات دینی و مذهبی نشان از قوت و رفعت مبانی فکری و اصول اندیشه ما و ضعف و زبونی دشمن در عرصه مقابله با ما است.

وی یادآور شد: کودکی که در مقابل حریف قدرتمند خود نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و توان پنجه به پنجه انداختن ندارد برای تخلیه درد ضعف خود راهی جز فحاشی و هتاکی نمی‌بیند.

امام جمعه موقت فردوس گفت: با هتک حرمت به ساحت مقدس امام علی النقی (ع) تغییر تاکتیک دشمن از هتک حرمت‌های فیزیکی و سیاسی و روی آوردن به هنر به عنوان ابزار آشکار می‌شود.

مرادی افزود: هنر متعهد و هنرمندان متعهد سینما، تئاتر و موسیقی باید حق هنر و هنرمند را نسبت به مقدسات و ارزش‌های الهی با قدرت و قوت به جای آورند و تولیدات فراوانی در این ارتباط عرضه کنند.

وی از اعزام چهل و هفتمین کاروان نیروهای متخصص به عتبات عالیات خبر داد و تصریح کرد: شهرستان فردوس رتبه نخست استانی در اهدای هدایا و کمک‌های مردمی به عتبات عالیات را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول