اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد:

بیش از هزار نفر در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای یزد شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد از شرکت بیش از هزار نفر در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای یزد در 13 حوزه امتحانی خبر داد.

بیش از هزار نفر در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای یزد شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حبیب‌الله کارگر صبح امروز در حاشیه برگزاری این آزمون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت سال 91 امروز پنجم خردادماه در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد افزود: این آزمون با شرکت هزار و 63 ثبت نام شده در 13 حوزه امتحانی به صورت هماهنگ کشوری در استان یزد در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد شرکت‌کننده در آزمون ادواری در 108 رشته مهارتی ثبت‌نام کرده‌اند.

کارگر با اشاره به زمان‌های برگزاری آزمون در این روز افزود: آزمون امروز از ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت با اهداف اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتباربخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان اجرا می‌شود.

وی پیرامون نحوه اعلام نتایج آزمون‌های ادواری سراسری سنجش مهارت بیان کرد : نتایج این آزمون‌ها نیمه خرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آزمون ادواری سنجش مهارت به نشانی http://advari.irantvto.ir و سایر سامانه‌های اطلاع‌رسانی اعلام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت خاطرنشان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که شرکت‌کنندگان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، بر اساس برنامه زمان‌بندی مندرج در جدول شماره یک دفترچه راهنما برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

کارگر اضافه کرد: در صورتی که شرکت‌کنندگان در آزمون‌های سنجش مهارت پس از اعلام نتایج نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض داشتند، می‌توانند از 16 تا 18 خرداد ماه با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها، اعتراض خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول