اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی و منطقه‌ای:

خدا را در شکاف دیوارهای خشتی ده کوره‌های کهگیلویه و بویراحمد دیدم

خبرگزاری فارس: سردار دوران دفاع مقدس و کارشناس مسایل سیاسی و منطقه‌ای گفت: خدا را در لای ترک‌های دیوارهای خشتی ده کوره‌های کهگیلویه وبویراحمد دیدم و عشق، همدلی، ایمان و معرفت را از مردمان این استان آموختم.

خدا را در شکاف دیوارهای خشتی ده کوره‌های کهگیلویه و بویراحمد دیدم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران رحیم نوعی‌اقدم امروز در نخستین یادواره شهدای گمنام که با حضور مسئولان، دانشجویان و جمعی از خانواده‌های شهدای گچساران و اقشار مختلف مردم این شهرستان در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل وجود انسان‌های پاک، مسلمان و با‌غیرت بهترین خاطرات عمرم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته است.

* به عشق، صمیمیت و ولایت‌مداری مردم کهگیلویه و بویراحمد غبطه می‌خورم

سردار دوران دفاع مقدس و کارشناس مسایل سیاسی و منطقه‌ای بیان داشت: در زمان خدمتم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد توفیق کسب تقدیرنامه‌ای از طرف رهبر معظم انقلاب داشتم و ایشان اعلام کردند سلام مرا به فرماندهان جنگ برسانید و بگویید مثل نوعی‌اقدم عمل کنید.

نوعی‌اقدم با بیان اینکه به عشق، صفا، صمیمیت و ولایت‌مداری مردم کهگیلویه و بویراحمد غبطه می‌خورم، تصریح کرد: در زمان خدمت در کهگیلویه و بویراحمد با همت و بزرگواری سپاه و بسیج این استان به دیدار 95 درصد از خانواده‌های شهدا رفتم و بر دستان پدران شهید بوسه زدم.

وی ابراز داشت: خدا را در لای ترک‌های دیوارهای خشتی ده ‌کوره‌های کهگیلویه و بویراحمد دیدم و صمیمیت، عشق، همدلی، ادب و معرفت را از مردمان این استان آموختم.

* شهدا امامزاده‌های مردم ایران هستند

فرمانده اسبق تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل شهدا را امامزاده‌های مردم دانست و از مردم خواست تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ولایت‌مداری، راه و اهداف شهدا در پاسداری از ارزش‌های بلند و مقدس نظام جمهوری اسلامی را ادامه دهند.

نوعی‌اقدم خدا را دیه شهدا دانست و با طرح این سؤال که رمز ماندگاری و جاودانگی شهدا در چیست، تأکید کرد: سه عنصر اساسی در ماندگاری و جاودانگی شهدا نقش داشت.

وی خدایی بودن را نخستین عنصر ماندگاری شهدا عنوان کرد و افزود: همه چیز شهدا خدا بود، پدر، مادر، خانواده، دنیا و آخرت شهدا در خدا خلاصه می‌شد.

نوعی‌اقدم یادآور شد: بسیجی‌بودن دومین رمز ماندگاری شهدا در قلب و اندیشه مردم و تاریخ جهان است.

کارشناس مسائل سیاسی و منطقه‌ای ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را سومین رمز ماندگاری شهدا دانست و بر تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول