اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

وصل به روحانیت راهگشای خروج از فراز و نشیب‌هاست

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دچار فراز و نشیب‌هایی هستیم که تنها وصل به حوزه و روحانیت می‌تواند راهگشا باشد.

وصل به روحانیت راهگشای خروج از فراز و نشیب‌هاست

مرتضی قربانی امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: دشمن بداند ایرانی متعهد، قهرمان، شهادت‌طلب و با خدا در جنگ نرم، شکستی به دشمن خواهد داد که در جنگ سخت آن را تجربه نکرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: مردم ما به خوبی می‌دانند برای مبارزه با این دشمن زخم خورده در جنگ سخت تنها هوشیاری و اطاعت از ولی امر می‌تواند راهکار مناسب برای پیروزی باشد.

وی افزود: مردم مسلمان و شیعه ایران معتقدند، بودن زیر پرچم ولایت و حمایت از او به نظام اسلامی ما نورانیت بخشید و برای حفظ همه ارزش‌هایی که شهدا برای آن جان دادند توجه به احکام الهی، قرآن و دین را چراغ راهنما می‌دانند.

قربانی با اشاره به اینکه روحانیت باید در بدنه نظام باشد بیان داشت: ما در مباحث حکومتی و کشوری دچار فراز و نشیب‌هایی هستیم که تنها وصل به حوزه و روحانیت می‌تواند راهگشا باشد، چه بسا در دفاع مقدس مجاهدان روحانی ما خدمات ارزنده‌ای در جنگ داشته و بسیاری هم در راه دفاع از دین به شهادت رسیدند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: اهمیت نماز جماعت و سر وقت را شهدای ما به خوبی درک می‌کردند و در زیر بارش حملات دشمن به عبادت خدا می‌پرداختند، زیرا می‌دانستند که نماز گروهی مانع محکمی در برابر حسادت‌ها، کینه‌ها و همه لغزش‌ها است.

وی با بیان این مطلب که از نام شهدا برای مطرح کردن جایگاه خود استفاده نکنید متذکر شد: برگزاری جلسات و محافل برای رضای خدا باشد نه اینکه شهدا را وسیله‌ای برای مطرح کردن جایگاه خود به کار ببرید، زیرا شهدا چراغ هدایت همه بشریت در همه زمان‌ها بودند و از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول