اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:

سپردن مسئولیت به جوانان موجب موفقیت نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: سپردن مسئولیت به جوانان موجب موفقیت نظام می‌شود.

سپردن مسئولیت به جوانان موجب موفقیت نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان بخشعلی دهقائدی عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید حفظ ارزش‌ها و سوابق ارزشمند و درخشان تاریخی انقلاب و نظام اسلامی را مهم‌ترین وظیفه خود بدانند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با اشاره به اهمیت خرداد ماه خاطر نشان کرد: خرداد ماه از ماه‌های پر افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است و حوادث مهمی در این ماه قرار دارد که مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای بزرگداشت این روز کوشا باشند.

دهقائدی با اشاره به اهمیت بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در جنگ هشت ساله تحمیلی بیان کرد: گرامیداشت یاد حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد تکریم مقام شامخ امام خمینی (ره) و فخرآفرینان، شهدا، جانبازان و ایثارگران این صحنه است و همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات با اجرای برنامه‌های خاص این روز بزرگ را گرامی بدارند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) به جوانان اعتمادی کامل داشت و بیشترین و حساس‌ترین پست‌ها و مسئولیت‌ها را به جوانان می‌داد و ما نیز امروز باید به جوانان اعتماد کنیم و با سپردن مسئولیت‌ها به جوانان ایشان را وارد صحنه‌های اجتماعی و سرنوشت‌ساز کنیم و موفقیت کشور را تضمین کنیم.

این مسئول ادامه داد: ‌جوانان ما در همه صحنه‌های انقلاب نقشی انکارناپذیر داشتند که بارزترین آن، نقش آنها در دفاع مقدس بود به طوریکه 44 درصد از شهدای ما جوانان و نوجوانان بین 16 تا 20 ساله بوده‌اند که با عشق و علاقه‌‌ای که به نظام اسلامی و انقلاب داشتند به دفاع از آن پرداختند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه حضرت امام خامنه‌ای نیز همواره بر نقش جوانان در صحنه‌های اجتماعی انقلابی تاکید داشته‌اند بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که جوانان ما مثل جوانان اول انقلاب در مسیر اسلام و ارزش‌های انقلاب هستند.

دهقائدی با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان یادآور شد: پرداختن به جوانان و اوقات فراغت آنها و غنی‌سازی برنامه‌های طراحی شده برای این ایام بسیار حائز اهمیت است و مسئولان فرهنگی باید توجهی خاص و ویژه به این مسئله مهم داشته باشند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول