اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی دانشکده شهید باهنر شیراز خبر داد

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشکده شهید باهنر شیراز

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی دانشکده شهید باهنر شیراز گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و پاسخ‌گویی به شبهات دانشجویان، کرسی آزاداندیشی در هشتم خرداد ماه جاری در دانشکده شهید باهنر شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشکده شهید باهنر شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلال روستا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این کرسی اساتید گروه معارف دانشکده شهید باهنر به صورت جلسه پرسش و پاسخ به شبهات دینی دانشجویان پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد: یکی از معضلات مبتلابه دانشجویان شبهاتی است که از طرف رسانه‌های غربی و عرفان‌های نوظهور در ذهن دانشجویان نقش بسته و زمینه انحراف فکری و اعتقادی را در آنان فراهم می‌کند.

مسئول امور فرهنگی دانشکده شهید باهنر شیراز بیان داشت: همگی ما در مقابل پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی که در دین ما به صورت زیبا نهادینه شده است، مسئول هستیم.

وی تصریح کرد: مسئولیت متصدیان امور فرهنگی طراحی، برنامه‌ریزی، بسترسازی، مدیریت و اجرای برنامه‌هایی است که زمینه‌ساز تحکیم اعتقادات دانشجویان و آینده‌سازان ایران اسلامی را فراهم می‌آورد تا دانشجویان بتوانند با سلامت فکری و اعتقادی از پاسداران به حق مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و رهروان راستین این مکتب سرخ و سبز باشند.

روستا با اشاره به اینکه رسالت متصدیان فرهنگی دانشگاه‌ها بسترسازی برای پرورش و بالابردن سطح اعتقادی دانشجویان نسبت به مبانی دین مبین اسلام است، اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با رویکردهای دینی از ضروریات اجتناب‌ناپذیر است که جامعه دانشجویی به آن نیاز دارد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول