اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد تاکید کرد

رفع سریع کمبودها و مشکلات آموزشی شهرستان‌های استان یزد

خبرگزاری فارس: استاندار یزد بر رفع سریع مشکلات آموزشی و پرورشی شهرستان‌های استان یزد به ویژه شهرستان‌های محروم تاکید کرد.

رفع سریع کمبودها و مشکلات آموزشی شهرستان‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاح‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد، بر ضرورت بررسی موانع و مشکلات آموزشی و پرورشی شهرستان‌های استان تاکید کرد و اظهار داشت: یک تیم تخصصی با دسته‌بندی چالش‌های موجود، راهکاری موثر برای رفع این مشکلات ارائه کنند.

فلاح‌زاده بر ضرورت لزوم همراهی خانواده‌ها و مشارکت بیشتر آنان در روند تحصیلی دانش‌آموزان تاکید کرد و خواهان اطلاع‌رسانی مؤثر مدارس به خانواده‌ها شد.

وی با تاکید بر تاثیر فضاهای آموزشی در ارتقای علمی دانش‌آموزان، از مدیر نوسازی مدارس استان یزد خواست برای تامین فضاهای مدارس مورد نیاز استان به ویژه شهرستان‌هایی که دارای مدارس دو شیفته هستند، تلاش کنند.

امام جمعه یزد نیز در این جلسه با تاکید بر همراهی دینداری و تعهد در علم‌آموزی یادآور شد: علمی برای جامعه مفید و مؤثر است که توأم با تعهد دینی باشد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با اشاره به نقش مشاوران در رفع مشکلات تحصیلی و خانوادگی دانش‌آموزان عنوان کرد: مشاوران با بررسی مشکلات همه‌جانبه یک دانش‌آموز، زمینه لازم را برای ارتقای علمی و آموزشی دانش‌آموزان فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این جلسه از تلاش‌های نهادها و آحاد مختلف جامعه در گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم تقدیر کرد و افزود: حضور و مشارکت گروه‌های مختلف مردمی در این برنامه‌ها نشانگر آن است که جامعه قدردان معلم است.

محمد کاظم رحیمی‌نژاد با اشاره به دیدار معلمان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: رضایت معظم‌له از تلاش‌های صورت گرفته برای تدوین سند تحول بنیادین و مطالبه ایشان برای فراهم آوردن زمینه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را یادآوری کرد.

وی با اشاره به اقدامات استان یزد برای اصلاح ساختار و تامین نیروی انسانی و ساماندهی آن، اظهار امیدواری کرد: مجموعه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش شرایط مطلوبی را برای تحقق اهداف این سند فراهم آورند.

دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با دستور کار بررسی نتایج دانش‌آموزان نواحی یک و دو یزد و شهرستان ابرکوه در کنکور سراسری 90 و ارائه راهکارهای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول