اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد:

شورای آموزش و پرورش اسدآباد رتبه برتر همدان را کسب کرد

خبرگزای فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: شورای آموزش و پرورش اسدآباد در استان همدان رتبه برتر را کسب کرده است.

شورای آموزش و پرورش اسدآباد رتبه برتر همدان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در استان همدان به‌عنوان شورای برتر شناخته شده، اظهار داشت: همه اعضای شورای آموزش و پرورش در کسب این رتبه سهیم هستند.

وی شورای آموزش و پرورش را تجلی مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت و آموزش دانست و گفت: این شورا در برطرف کردن مشکلات مدارس و دانش‌آموزان نقش بسزایی را ایفا کرده که بخش عمده‌‌ای از فعالیت‌های مربوط به آموزش و پرورش را ساماندهی، مدیریت و هدایت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد نیز از ثبت‌نام دانش آموزان در خردادماه خبر داد و گفت: مدیران برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در خرداد ماه آماده باشند و اولیا را با نظام جدید آموزشی آشنا کنند.

سلیمان نظری‌دوست در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرایی کردن نظام آموزشی 3-3-6در مدارس شهرستان اسدآباد اظهار داشت: ساختار نظام آموزشی دارای 12 پایه تحصیلی است که  به دو دوره شش ساله ابتدایی و متوسطه تقسیم شده که این ساختار جدید جزو سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه تحول بنیادین در آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از کارهای بزرگ در دست پیگیری است، تصریح کرد: تحول بنیادین در آموزش و پرورش از تأکیدات مقام معظم رهبری طی 10 سال گذشته بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 72 درصد مدارس در نوبت صبح و 34 درصد به صورت گردشی اداره می‌شود، افزود: 50 مدرسه به صورت چرخشی است که مشکلی از این لحاظ نداریم ولی در هشت مدرسه چرخشی در روستاها با مشکل مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم رفاهی در بین 19 منطقه استان، رتبه نخست برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت و ارتقای رتبه آزمون سراسری از 16 به 14 و همچنین ارتقای رتبه آموزشی از 16 به 11 از موفقیت‌هایی است که با برنامه‌ریزی در شورای آموزش پرورش کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول