اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

نتایج مذاکرات بغداد هرچه باشد ما پیروزیم/توافق مهم نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به نگاه دنیا به مذاکرات بغداد گفت: در بغداد چه توافق کنیم و چه نکنیم ما پیروزیم.

نتایج مذاکرات بغداد هرچه باشد ما پیروزیم/توافق مهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر در محل سالن دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی با اشاره به پیروزی‌های گسترده نظام اسلامی طی 33 سال گذشته در تمامی میادین اظهار داشت: 30 سال پیش با آزادسازی خرمشهر به پیروزی رسیدیم و امروز هم به یاری خدا در مذاکرات بغداد و موضوع هسته‌ای به پیروزی خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ادامه داد: چه طرف‌های مذاکره‌کننده با ایران به توافق رسیده و شرایط ما را بپذیرند و چه به توافق نرسند، در هر صورت ما پیروز این میدان خواهیم بود.

وی با اشاره به قرار داشتن در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» ابراز داشت: ما باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ساختن ایران اسلامی تلاش کرده و جامعه را برای ظهور امام عصر‌ (عج) آماده کنیم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی در چند سال اخیر تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا بر تمامی مسائل کشور احاطه کامل دارند و می‌دانند که کشور فقیر به جایی نخواهد رسید، به همین دلیل بر مسائل اقتصادی تاکید می‌ورزند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی نیز گفت: خرمشهر به عنوان یک الگوی ماندگار، برجسته و استثنایی در مقاومت رزمندگان ایران اسلامی و مردم شهیدپرور در دفاع از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی که همان نظام اسلامی است به شمار می‌‌آید.

سردار یعقوب‌علی نظری پیروزی به دست آمده در سوم خردادماه سال 61 را نتیجه مقاومت، ایستادگی و استقامتی دانست که در خرمشهر اتفاق افتاد.

وی مقاومت را رمز اصلی و استثنایی دفاع از نظام اسلامی در طول 33 سال عمر نظام دانست.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به وجود فقر مالی در برهه زمانی تسخیر خرمشهر از سوی رژیم عراق ابراز داشت: این مقاومت و آزادسازی از آن منظر ارزشمند است که علیرغم همه محدودیت‌های مادی به دست آمد.

نظری ادامه داد: حماسه سوم خرداد ماه در شرایطی رقم خورد که نیروهای عراقی و حتی بعضی از نیروهای خودی کمترین شانس را برای این امر متصور می‌شدند، اما برای اینکه حضور خدا در این موضوع کاملا مشهود بود، به ثمر رسید و امام خمینی (ره) نیز به سرعت وارد شدند و این پیروزی را به منشأ همه پیروزی‌ها، یعنی خداوند متصل کردند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول