اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

خیران 851 کلاس درس در خراسان‌جنوبی ساختند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی از احداث 851 کلاس درس از ابتدای تأسیس استان خراسان‌جنوبی توسط خیران مدرسه‌ساز خبر داد.

خیران 851 کلاس درس در خراسان‌جنوبی ساختند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی اظهار داشت: پس از تقسیم خراسان بزرگ و تأسیس استان خراسان‌جنوبی تاکنون 46 میلیارد تومان تعهدات خیران در امر مدرسه‌سازی بوده است.

وی افزود: از این میزان 80 درصد عملی شده است که در این راستا 851 کلاس درس و 101 فضای غیر کلاسی شامل آزمایشگاه، نمازخانه و خوابگاه در سطح استان تأسیس شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کار خیران مدرسه‌ساز در راستای رفع مشکلات مردم و آموزش و پرورش است، گفت: مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی در سطح کشور جلودار است.

رشید گفت: مردم این استان با وجود عدم تمکن مالی در تمام عرصه‌ها و مقاطع مختلف پیشتاز هستند و مشارکت آنها زبانزد خاص و عام است.مردم خراسان‌جنوبی در حل مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ای دارند و این نعمت بزرگی برای استان محسوب می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه توسعه استان در بخش‌های مختلف قابل وصف نیست، گفت: اما در برخی زیرساخت‌ها و بخش‌ها هنوز مشکلات عمده‌ای وجود دارد. در این راستا اهتمام ویژه مردم و توجه مضاعف آنها در توسعه استان ضروری است.

وی با بیان اینکه فرایض دینی یک تکلیف الهی است، گفت: اما بدون شک انجام این فرایض بدون توجه مردم امکان‌پذیر نیست.

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: آنچه باعث می‌شود، انسان به درجات بالای انسانیت برسد اهتمام به مردم و رفع و حل مشکلات آنها است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول