اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل افزایش آلودگی

ادارات شوشتر تعطیل شد/ همه مدارس فعال هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: به دلیل افزایش آلودگی‌ها در سطح شهرستان شوشتر از شامگاه گذشته همه ادارات شهرستان شوشتر به جز مدارس تعطیل اعلام شده است.

ادارات شوشتر تعطیل شد/ همه مدارس فعال هستند

حیدر نجفی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: همه ادارات دولتی و دانشگاه‌های شهرستان شوشتر امروز به دلیل افزایش شدت آلایندگی در هوای شهرستان که از روز گذشته روندی افزایشی به خود گرفته است، تعطیل خواهد بود.

وی خاطر‌ نشان کرد: مدارس به دلیل برگزاری امتحانات پایان سال تعطیل نیستند و به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تعطیلی امروز تأثیری در روند کاری این مراکز نخواهد داشت.

نجفی خاطر‌ نشان کرد: در شرایط کنونی میزان آلایندگی در شهرستان شوشتر بیش از 3 هزار و 300 میکروموس بر سانتیمتر مکعب است که بیش از 21 برابر شرایط استاندارد است.

سامانه گرد و غبار به همراه باد شدید از روز گذشته از صحراهای عراق و عربستان به استان خوزستان نفوذ کرده است و تأثیرات این سامانه به حدی بوده که شعاع دید در برخی از شهرها به کم‌تر از 250 متر رسیده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان وضعیت هشدار اعلام کرده و خواستار عدم تردد افراد سالمند و کودکان در محیط باز شده است.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول