اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

رئیس پلیس لس آنجلس در نشست دوحه

مصر نمی تواند به تنهایی با بحران بیکاری مقابله کند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس لس آنجلس با اشاره به مطالبات مردمی در مصر گفت کشوری مثل مصر نمی تواند به تنهایی فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان فراهم سازد باید توسط کشورهای دیگر به آن کمک شود تا امنیت و عدالت برقرارشود.

مصر نمی تواند به تنهایی با بحران بیکاری مقابله کند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به دوحه، "اوروی دی باکا" رئیس پلیس لس آنجلس که در کنفرانس بین المللی دوحه درباره بهبود وضعیت آینده اقتصادی خاورمیانه سخنرانی می کرد، افزود: ثبات انسانی و بشری در همه کشورها از اهمیت خاصی برخوردار است و همه خواهان برقراری عدالت هستند امّا مفهوم عدالت نزد کشورهای گوناگون متفاوت است ولی ملتها می خواهند اجرای عدالت و پیاده کردن آن در همه کشورها بصورت یکسانی انجام پذیرد.

وی گفت: هر کشوری، معیارهای خود را برای اجرای عدالت دارد و قطعاً بی عدالتی در فقر و نادانی و بی سوادی و کمبود غذا و کمبود خدمات بهداشتی و نبود پناهگاه و مسکن و یا غیرمناسب بودن آن و نیز در بیکاری تعریف و متجلی می شود.

دی باکا همچنان تأکید کرد: مردم به خاطر دستیابی به کمبودهای پنجگانه قیام می کنند و می خواهند به رؤیای خود تحقق بخشند، مصر کشوری است که دارای فارغ التحصیلان فراوان می باشد اما غالباً بیکار هستند و یک دولت عادل باید وظایف و پست ها برای آنها فراهم نماید.

رئیس پلیس لس آنجلس افزود:  ولی کشوری مثل مصر نمی تواند به تنهایی این فرصت های شغلی را فراهم سازد بنابراین باید توسط کشورهای دیگر به آن کمک شود تا امنیت و عدالت برقرار گردد و باید دولت ها در جهت جذب و جلب اعتماد مردم گام بردارند.

لوروی دی باکا گفت: متأسفانه رسانه های رسمی کشورها بلندگوی خوبی برای دولت ها بوده ولی وسائل ارتباط اجتماعی مثل توییتر و فیس بوک نقش مهمی را در بروز انقلاب های مردمی در جهان عرب ایفا نمودند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول