اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

حماسه‌آفرینان خرمشهر اجازه تعدی دشمن به ایران را نمی‌دهند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوثر گفت:‌ مردمی که حماسه مقاومت و آزادسازی خرمشهر را دارند ثابت کرده‌اند اجازه به هیچ قدرتی نخواهند داد که به سرزمین‌شان تجاوز کند.

حماسه‌آفرینان خرمشهر اجازه تعدی دشمن به ایران را نمی‌دهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی بعد از ظهر امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در کوثر اظهار داشت: تاریخ ایران روزهای پر فراز و نشیبی را در استقامت و پایمردی تجربه کرده است که سوم خرداد نقطه عطفی در این تاریخ است.

وی با تاکید بر اینکه سوم خرداد نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است، افزود: ملت ما هرگز خاطره این آزادسازی را فراموش نمی‌کند و به صراحت می‌توان اعلام کرد جهان در آن روز دست غیبی خدا را در امداد‌رسانی به ملت ایران مشاهده کرد.

عبداللهی ادامه داد: هنوز هم که هنوز است دنیا نتوانسته شاه کلید آزادی خرمشهر را دریابد و آن‌هنگام که خمینی کبیر فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد همه در حیرت این جمله تاریخی ماندند.

امام جمعه کوثر استقامت و پایمردی را مهمترین عامل در آزادسازی خرمشهر اعلام کرد و گفت: دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان برای همیشه لرزه بر اندام دشمنان ایران انداخته است.

وی با تاکید بر اینکه درس بزرگی که جوانان باید از آزادسازی خرمشهر بگیرند درس عزتمندی و شجاعت و اعتماد به نفس است، تصریح کرد: به نظر ما هنوز جنگ تمام نشده و مردم ما این بار در جبهه جنگ نرم به طور غیر مستقیم با دشمنان اسلام و نظام در محاربه هستند.

عبداللهی آزادسازی خرمشهر و حماسه‌آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس را دارای ویژگی‌های برجسته اعلام کرد و افزود: عشق به خدا و دست کشیدن از لذت‌های بی‌ارزش دنیوی مهم‌ترین ویژگی آنها بود و جوانان امروز نیز باید با مجهز شدن به سلاح ایمان و برگرفتن ویژگی‌های این حماسه‌آفرینان با جنگ نرم دشمنان که چند برابر سخت‌تر از جنگ های دیگر است، به مقابله با دشمنان بپردازند.

وی اظهار داشت: مردمی که حماسه مقاومت و آزادسازی خرمشهر را دارند ثابت کرده‌اند اجازه به هیچ قدرتی نخواهند داد که به سرزمین‌شان تجاوز کند.

عبداللهی بیان داشت: این ملت با قدرت از استقلال کشورشان دفاع می‌کنند و سوم خرداد را به عنوان رخدادی فراموش نشدنی در کارنامه درخشان خود خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از بسیجیان و برگزیدگان طرح صالحین بسیج تقدیر شد.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول