اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار رفت پلی‌آف لیگ دسته دو فوتبال

پرسپولیس برازجان بر نفت محمودآباد غلبه کرد

خبرگزاری فارس: در دیدار رفت پلی‌آف لیگ دسته دوم کشور، پرسپولیس برازجان بر نفت محمودآباد غلبه کرد.

پرسپولیس برازجان بر نفت محمودآباد غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان عصر یکشنبه از مسابقات مرحله رفت پلی‌آف لیگ دسته دو فوتبال کشور دو تیم پرسپولیس برازجان و نفت محمودآباد در ورزشگاه تختی برازجان برابر هم قرار گرفتند که در نهایت پرسپولیس برازجان با نتیجه 3 بر 2 مهمان خود را شکست داد.

تیم نفت محمودآباد بازی را خیلی خوب آغاز کرد و با فشار حملات خود بر روی دروازه میزبان خیلی زود با ضربه سر رضا شفیعی در میان اشتباه مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس به گل رسید.

اما با گرمای هوا که بیشتر بر بازیکنان نفت تاثیر گذاشته بود پرسپولیس یکی دو موقعیت خوب گلزنی را توسط پورآزاد و بحری از دست داد و فشار خود را بر روی دروازه تیم نفت بیشتر کرد.

در اواسط نیمه اول روی حرکت علی بحری که با خطای مدافعان نفت در محوطه جریمه سرنگون شد، حسن فلسفی با یک پنالتی دقیق و حساب شده بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم در نیمه نخست با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازیکنان هر دو تیم با همان ترکیب نیمه اول وارد میدان شدند؛ در ابتدای این نیمه پاس تماشایی علی بحری در بین مدافعان آشفته میهمان، رسول پورآزاد را روانه دروازه کرد و شماره 10 پرسپولیس در مصافی تک به تک با دروازه‌بان حریف توپ را وارد دروازه مهمان کرد و بازی را دو بر یک به سود تیم برازجان کرد.

در اواسط نیمه دوم تیم نفت محمودآباد روی یک ضربه کاشته توسط علی قلی‌زاده به گل تساوی دست یافت تا کار برای تیم میزبان سخت شود و تماشاگران ناامید شوند.

اما این پایان کار نبود، باز هم رسول پورآزاد به کمک پرسپولیس رسید و با دریبل بازیکن حریف در محوطه جریمه سرنگون شد و داور را مجبور کرد تا در سوت خود به علامت پنالتی بدمد.

پشت ضربه امید زائری بازیکن تعویضی پرسپولیس قرار گرفت و گل سوم را به ثمر رساند تا نماینده برازجان در بازی رفت پلی‌آف یک برد شکننده به دست آورده باشد.

داوری این دیدار حساس را رحیم مهرپیشه با کمک فرید امیدوار، فرهاد مروجی و ایمان کهیش بر عهده داشتند.

نماینده ویژه بازی، مصطفی جلالی بود و نماینده فدراسیون و ناظر داوری نیز ولی‌الله خلیفه بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول