اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برآورد هزینه 15 میلیارد ریال

کلنگ تقاطع هم‌سطح ورودی شهر اردستان زده شد

خبرگزاری فارس: با هزینه 15 میلیارد ریال کلنگ طرح میدان و تقاطع هم‌سطح اردستان به زمین زده شد.

کلنگ تقاطع هم‌سطح ورودی شهر اردستان زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، احمدعلی بخشایش در آیین کلنگ‌زنی ورودی شهر اردستان در جمع معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، نماینده مردم اردستان در مجلس، فرماندار اردستان و دیگر مسئولان شهرستان اظهار داشت: طرح میدان و تقاطع هم‌سطح ورودی شهر اردستان پس از 10 سال با مکان سنجی اداره راه و ترابری در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده است.

وی گفت: این طرح شامل احداث میدان و اصلاح تقاطع هندسی ورودی شهر، خاک‌برداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و آسفالت در زمینی به مساحت 300 هزار مترمربع اجرا می‌شود.

شهردار اردستان میزان بودجه اختصاص یافته به این طرح را 15 میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی و منابع داخلی ذکر کرد و افزود: برای اجرای کامل این طرح 15 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی تسهیل در رفت و آمد خودروها و ایمن‌سازی ورود و خروج به شهر را از جمله مزایای ایجاد این طرح بیان کرد.

بخشایش با بیان اینکه بر اساس آمار، روزانه حدود 12 هزار خودروی سبک و سنگین در طول شبانه‌روز در این محور تردد می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به این حجم تردد می‌طلبید یک ورودی در خور و شایسته شهر اردستان و مردم اردستان و روستاهای هم‌جوار که از این تقاطع استفاده می‌کنند، ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در ارتباط با آزادسازی اراضی اطراف هیچ مشکلی نداریم و بیشتر اراضی متعلق به خود شهرداری است، اضافه کرد: در مورد جابه‌جایی تأسیسات زیربنایی نیاز به همکاری و مساعدت اداره‌های مربوطه داریم که می‌طلبد مسئولان استان دستور ویژه‌ای در این مورد صادر کنند که با توجه به موقعیت مکانی طرح و اهمیت موضوع حداقل در مدت یک سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول