اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش روستایی و عشایری:

کمیته عشایری را زیر نظر فدراسیون‌ مربوطه قرار می‌دهیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش روستایی و عشایری گفت: در نظر داریم کمیته ورزش روستایی و عشایری در دل فدراسیون‌های دیگر قرار بگیرد تا بتوانیم از این طریق استعدادهای نخبه روستاها و عشایر را شناسایی کنیم.

کمیته عشایری را زیر نظر فدراسیون‌ مربوطه قرار می‌دهیم

بهار بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نظیر اقدامات اصفهان برای ورزش روستایی و عشایری در استان‌های دیگر کم‌تر را شاهد بوده‌ام.

وی ادامه داد: از برنامه‌هایی که در دست اقدام داریم برگزاری المپیاد ملی عشایر است و از دیگر برنامه‌هایی که در حال حاضر اجرا می‌کنیم این است که هر استانی را موظف کرده‌ایم برنامه‌های درون استانی را برگزار کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش روستایی و عشایری بیان داشت: در برخی از رشته‌های ورزشی این فدراسیون مانند والیبال ساحلی و کشتی محلی بحث قهرمانی و اعزام به مسابقات جهانی را در پیش داریم و هم‌چنین از دیگر برنامه‌های کلانی که در دستور کار خود داریم این است که کمیته ورزش روستایی و عشایری در دل فدراسیون‌های دیگر قرار بگیرد تا بتوانیم از این طریق استعدادهای نخبه حاضر روستاها و عشایر را شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر توجه مسئولان به ورزش روستاها مناسب‌تر از قبل شده به گونه‌ای که قرار شده خانه ورزش در بسیاری از روستاها ساخته بشود و تجهیزاتی مانند دارت، تنیس روی میز و تشک نیز در این خانه‌ها قرار داده شود.

بهرامی هم‌چنین به برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی مهم‌ترین موضوعی است که موجب افزایش شادی و نشاط در میان روستاییان و عشایر می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نخستین جشنواره بازی‌های بومی محلی به میزبانی استان اصفهان بسیار به اهداف ما در رسیدن روستاییان و عشایر به شادابی و نشاط نزدیک بود و اصفهان در این زمینه نیز مانند سایر زمینه‌ها بسیار خوب عمل کرد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول