اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کانال ندای اسلام صورت می‌گیرد

پخش ویژه برنامه ولادت امام باقر(ع) به زبان انگلیسی

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش ویژه برنامه ولادت امام محمد باقر(ع) از این کانال به مناسبت ولادت این امام بزرگوار خبر داد.

پخش ویژه برنامه ولادت امام باقر(ع) به زبان انگلیسی

سیدحامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تولید برنامه‌ای به مناسبت سالروز ولادت امام باقر(ع) اظهار کرد: این ویژه برنامه 15 دقیقه‌ای سوم خرداد از کانال ندای اسلام به سمع شنوندگان می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: زهرا موسوی، استاد دانشگاه و مبلغ حوزه به عنوان کارشناس و حبیبی‌راد به عنوان مجری در این برنامه حضور دارند که در ارتباط با زندگی پر برکت این امام بزرگوار با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

مدیر کانال ندای اسلام تحلیل شرایط سیاسی اجتماعی، شاگردان مکتب امام و نیز بیوگرافی امام باقر(ع) را از دیگر مباحث مورد گفت‌وگو در این برنامه ذکر کرد.

وی با اشاره به پخش ویژه برنامه سالروز شهادت امام هادی(ع) گفت: این برنامه پنجم خرداد از کانال ندای اسلام پخش می‌شود و موسوی به عنوان کارشناس در این ویژه برنامه حضور دارد.

حسینیان یادآور شد: شرایط سیاسی اجتماعی زمان امام (ع)، فشارهای خلفا برای محدود کردن فعالیت‌های امام باقر(ع) و نیز زمینه‌سازی غیبت از موضوعات مورد بحث و گفت‌وگو در این برنامه است.

برنامه کانال ندای اسلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو ندای اسلام به آدرس www.coiradio.com و پخش ماهواره‌ای رادیو در ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz قابل دریافت است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول