اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص 50 میلیون مترمکعب آب زاینده‌رود برای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از محل‌های مهم و حیاتی تخصیص آب در این استان 50 میلیون مترمکعب از حوزه زاینده‌رود است.

اختصاص 50 میلیون مترمکعب آب زاینده‌رود برای چهارمحال و بختیاری

شکرالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر هشت طرح در شهرستان کوهرنگ به شرکت آب‌منطقه‌ای معرفی شده که بعضی از الزامات قانونی را رعایت نکرده‌اند.

وی افزود: اگر نواقص طرح‌های شهرستان کوهرنگ برطرف شود امکان اختصاص آب به این طرح‌ها وجود دارد.

عباسی تاکید کرد: بر اساس ماده هفت قانون شرکت‌ آب‌منطقه‌ای در اختصاص‌های جدید باید کاهش 10 درصدی پروانه‌های اختصاص، نصب کنتور‌های هوشمند و بهینه‌سازی اعمال شود.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به محل اختصاص آب در این استان گفت: یکی از محل‌های مهم و حیاتی تخصیص آب در این استان 50 میلیون مترمکعب از حوزه زاینده‌رود است.

وی ادامه داد: وزارت نیرو تاکید کرده که هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای جذب اختصاص حوزه زاینده‌رود را انجام دهیم و مسئولان استان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

عباسی با اشاره به اختصاص آب‌های زیرزمینی در برنامه پنجم توسعه گفت: 825 هزار مترمکعب آب در شش دشت استان وجود دارد که در صورت درخواست متقاضیان آماده واگذاری تخصیص به آن‌ها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مسئولان چهارمحال و بختیاری برای اجرای صحیح طرح توسعه کشاورزی در این استان، تاکید کرد: مسئولان باید در تایید و نظارت طرح‌ها توجه کافی به نصب کنتورهای هوشمند و کاهش 10 درصدی تخصیص پروانه‌های آب داشته باشند.

انتهای پیام/ح//20پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول