اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح صورت گرفت

پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شبهات مردم از طریق سامانه پیام کوتاه

خبرگزاری فارس: مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح با اشاره به سامانه پیام کوتاه گروه جهادی تبلغی منتظران مصلح گفت: این سامانه دارای هفت هزار مخاطب است که سؤالات اعتقادی و فکری آنها را پاسخ می‌دهد.

پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شبهات مردم از طریق سامانه پیام کوتاه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مهدی اشرفی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: این گروه به صورت جهادی فعالیت کرده و از سال 86 نیز فعالیت خود را در روستاهای مرزی استان آذربایجان غربی آغاز کرده است.

وی بیان داشت: حرکت این گروه بیشتر در روستاهای مرزی بوده و سعی در اجرای دستورات اسلامی و بیان احکام در روستاها دارند.

مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح تصریح کرد: این گروه در روستاها درب مساجد را باز کرده و مسجد را به عنوان پایگاه برای مردم معرفی می‌کنند و با بیان دستورات اسلامی سعی در اجرای احکام دین را دارند.

حجت‌الاسلام اشرفی تاکید کرد: در حدود 100 روستا که مساجد آن فعالیت چندانی در ایام سال نداشتند، کلاس‌های قرآن و تفسیر برگزار کرده و مردم نیز استقبال گسترده‌ای انجام داده‌اند.

وی با اشاره برنامه‌های گروه منتظران مصلح در عرصه دانش‌آموزی گفت: در این عرصه نیز گروه وارد عمل شده و فعالانه به ارائه طرح‌های خود می‌پردازند.

مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح تصریح کرد: طی بازه زمانی محرم و صفر سال گذشته توانستیم به 37 هزار سؤال دانش‌آموزان پاسخ دهیم و دانش‌آموزان را با مسائل اسلامی آشنا کنیم.

حجت‌الاسلام اشرفی با بیان اینکه امروزه دشمنان در راستای گسترش تهاجم فرهنگی تلاش‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند ابراز داشت: دشمن از طریق روستاهای هم مرز در تلاش است تا تهاجم فرهنگی را وارد کشور کرده و این روستاها را دروازه تهاجم فرهنگی می‌داند.

وی افزود: طلاب فعال در این روستاها اجازه چنین کاری را نداده و در برابر هرگونه طرح آنها ایستادگی و مردم را هوشیار می‌سازند.

مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح با بیان اینکه باید ادارات و نهادهای فرهنگی در این راستا به ما کمک کنند، گفت: طلاب گروه ما تلاش‌های گسترده‌ای در آگاه سازی مردم انجام می‌دهند اما انتظار است تا نهادهای دولتی نیز کمک رسان این گروه بوده تا بتوانیم طرح‌ها را به درستی اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام اشرفی بیان داشت: طلاب گروه علاوه بر کارهای تبلیغی به منظور تخصصی شدن کارهایشان دوره‌های گسترده‌ای را گذرانده و محتوای تبلیغ نیز برای آنها تدریس شده است.

وی تاکید کرد: هدف ما این است تا به صورت تخصصی وارد کار شده و با برگزاری جلسات مختلف به بهترین نحو ممکن به بیان احکام اسلامی بپردازیم.

مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح از طراحی سند تبلیغی خبر داد و گفت: این سند چشم انداز با دید پنج ساله طراحی شده که مخاطب آن 15 هزار نفر از مردم روستا هستند.

حجت‌الاسلام اشرفی با اشاره به سامانه پیام کوتاه گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح گفت: این سامانه دارای 7 هزار مخاطب است که سؤالات اعتقادی و فکری آنها را پاسخ می‌دهد.

وی بیان داشت: همچنین با توجه به گسترش شبهات در فضای مجازی و در راستای پاسخگویی به این شبهات سایت مرکز نیز راه‌اندازی شده تا بتوانیم در برابر دشمنان فعالانه عمل کنیم.

مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح یکی دیگر از اقدامات این گروه را برگزاری نشست‌های تبلیغی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد و ادامه داد: این دوره‌ها در مدارس و مهدهای کودک در حال اجرا است که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول