اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آموزش و پرورش انجام می‌شود

برگزاری دوره آموزش بهره‌وری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزش بهره‌وری در مدارس این استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزش بهره‌وری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید خسرو حسینی صبح امروز در نشست معاونان آموزشی شهرستان‌ها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آموزش و پرورش پویا هنگامی شکل می‌گیرد که در آن مربیان و معلمان با تجهیز به سلاح علو روز دنیا دانش‌آموزان را هدایت کرده و آموزش دهند.

وی آموزش‌های ضمن خدمت را بهترین روش در این زمینه دانست و گفت: خوشبختانه آموزش و پرورش همواره در زمینه آموزش‌های ضمن خدمت پیشگام بوده و در طول سال صدها ساعت از این دوره‌ها برگزار می‌کند.

حسینی به دوره آموزش بهره‌وری در مدارس و در سطح 24 مدرسه در این استان اشاره کرد و بیان داشت: این دوره برای مدیران و به صورت آزمایشی در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

این معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرای طرح تعالی مدیریت کیفیت مدارس راهنمایی تحصیلی با هدف به روز کردن علم مدیریت مدیران مدارس و آشنایی با شیوه‌های نوین مدیریتی برگزار می‌شود.

وی گفت: این طرح با هدف کیفیت بخشی و در بستر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در صورت موفقیت در تمامی مدارس اجرا می‌شود.

 حسینی اهم عناوین آموزشی این دوره‌ها را آشنایی با مسائل مختلف مالی، اداری، روابط انسانی، آئین‌نامه‌ها و مقررات مدارس، مقدمات مدیریت آموزشگاهی، آیین نگارش و مکاتبات اداری، نرم‌افزارهای تخصصی، امور پرورشی و آئین‌نامه امتحانات ذکر کرد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول