اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین خبر داد

مرمت و بازسازی 5 هزار متر مربع از کاروانسرای سعدالسلطنه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: در سال گذشته 5 هزار متر مربع از فضای مجموعه تاریخی سعدالسلطنه با اعتبار 3 میلیارد تومان مرمت و بازسازی شد.

مرمت و بازسازی 5 هزار متر مربع از کاروانسرای سعدالسلطنه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین علی‌رضا خزائلی در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه و جشنواره ملی بازی و اسباب‌بازی گفت: با حمایت مسئولان ارشد استان و مدیریت شهری توانستیم در سال گذشته 5 هزار متر مربع از فضای سعدالسلطنه را با اعتبار 3 میلیارد تومان بازسازی و مرمت کنیم.

وی افزود: برای مرمت و بازسازی این فضا در سال گذشته 140 نفر روز طی شش ماه فعالیت کردند.

خزائلی بیان کرد: با تلاش جمعی توانستیم امسال برای برگزاری دومین جشنواره اسباب‌بازی با مرمت و بازسازی بخشی از فضای تاریخی سعدالسلطنه، فضای بیشتری را در اختیار داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: مرمت و بازسازی این فضا کار سخت و دشواری بود اما توفیق حاصل شد تا بتوانیم در ایام نوروز این جشنواره را در فضای تاریخی با ارزش برگزار کنیم.

وی افزود: حجم کار در سال گذشته برای مرمت و بازسازی بسیار بالا بود اما با حمایت‌های مادی و معنوی همکاران و مسئولان استانی و شهری توانستیم این کار نشدنی را به اتمام برسانیم.

خزائلی بیان کرد: سازمان نوسازی و بهسازی توانست با یک کار گروهی این پروژه بزرگ را در زمان کوتاه به موقع به نتیجه برساند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین اظهار کرد: با مرمت و بهسازی این بنای تاریخی با ارزش توانستیم بخشی از زمان گذشته را زنده کنیم و به این آثار تاریخی ادامه حیات بدهیم.

وی افزود: جای خوشحالی دارد با مرمت این بنای تاریخی بخشی از تاریخ و فرهنگ قزوین احیا شد و امیدوارم با برگزاری این نوع جشنواره‌ها طی سال بتوانیم این بنای تاریخی را به همگان بشناسانیم.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول