اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی افزون پلاست کاشان:

افزون پلاست کاشان امتیازات کامل خانگی را می‌خواهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان گفت: تیم افزون پلاست کاشان برای صعود از گروه خود روی امتیازات کامل بازی‌های خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

افزون پلاست کاشان امتیازات کامل خانگی را می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید محمودی شامگاه امروز در پایان دیدار افزون پلاست کاشان و میلاد تنکابن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم افزون پلاست کاشان در چهار دیدار خانگی خود به چهار پیروزی رسیده و از سه بازی خارج از خانه به دو پیروزی دست یافته و با توجه به اینکه اکنون در صدر جدول قرار دارد بنابراین برای کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی، بازی شاگردانش در نیمه اول مقابل میلاد تنکابن را رضایت‌بخش ندانست و گفت: تیم افزون پلاست با شناختی که در نیمه اول از میلاد تنکابن بدست آورد موفق شد به یک پیروزی با ارزش پرگل خانگی برسد.

سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان اضافه کرد: با نتایج آنالیزی که از تیم حریف در نیمه نخست بدست آمد بین دو نیمه با تغییر تاکتیک تیمی و پرهیز از حرکات فردی موفق شدیم با پیروزی پرگل از این میدان خارج شویم.

وی با اشاره به سه بازیکن مصدوم کاشان در این دیدار گفت: امید مولایی و مرتضی زیدآبادی دو بازیکن مصدوم تیم بودند که به آنها بازی داده نشد و سعید کشانی مصدوم را نیز تنها چهار دقیقه بازی دادیم تا برای دیدارهای آینده به شرایط مسابقه برسد.

محمودی، یکی از ویژگی‌های تیم افزون پلاست کاشان را تاکتیک‌پذیر بودن بازیکنان این تیم اعلام کرد و گفت: از خلاقیت بازیکنان خودم در قالب تاکتیک تیمی استفاده می‌کنم و مانع بروز خلاقیت بازیکنان نشده بلکه اجازه می‌دهم تا از توان تکنیک فردی خود در یک سوم زمین حریف برای رسیدن به گل استفاده کنند.

سرمربی تیم افزون پلاست کاشان از تیم میلاد تنکابن نیز به عنوان یکی از تیم‌های خوب گروه یاد کرد و گفت: آنها در نیمه اول برای ما مشکل‌ساز شدند و بازی  مشکلی برای افزون‌ پلاست رقم زدند اما در نیمه دوم با در اختیار گرفتن توپ و میدان سعی کردیم توپ را در زمین حریف نگه داریم که موفق هم شدیم.

محمودی حفظ موقعیت افزون پلاست کاشان در صدر جدول در نیم فصل دوم را دشوار دانست و یادآور شد: برای حفظ صدرنشینی خود در نیم فصل، سه بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه می‌شوند تا بتوانیم از آنها در بازی‌های سخت نیم فصل دوم که بیشتر خارج از خانه است نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم افزون پلاست حمایت مسئولان شهرستان کاشان از مدیرعامل باشگاه و بازیکنان را برای کسب نتیجه حائز اهمیت دانست و از آنان خواست به هر شکلی که می‌توانند نماینده شهرستان را تنها نگذارند. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول