اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

نگرش منفی به شورا باید در دید مسئولان اصلاح شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: نگرش منفی مسئولان استان نسبت به شورا باید اصلاح شود چرا که پارلمان محلی بر اساس قانون اساسی جایگاهی تاثیر‌گذار و ارزشمند دارد.

نگرش منفی به شورا باید در دید مسئولان اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با انتقاد شدید از مسئولان استان اردبیل در بی‌توجهی به برگزاری آیین روز شورا اظهار داشت:‌ شورای شهر اردبیل یکی از فعال‌ترین شورای کشور و برقرار‌کننده تعامل با سایر دستگاه‌هاست که در این زمینه پاسخگویی به 24 هزار نامه حرکتی بی‌نظیر است که شورای سوم آن را انجام داده که نشان از مردمی بودن این نهاد و پاسخگویی آن است.

وی خاطرنشان کرد: در روز ملی شوراها نه تنها مراسم تجلیلی برگزار نشد بلکه مسئولان از تبریک ساده نیز خودداری کردند و ما از استاندار، فرماندار و شورای شهر استان در برگزار‌ نشدن آیین روز شوراها گله‌مند هستیم و انتظار داریم در این زمینه پاسخگو باشند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل یادآور شد: چنین حرکت‌هایی در حقیقت دهن‌کجی به منتخبان مردم است و ضرورت دارد مسئولان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بی‌حرمتی به جایگاه شورا و اعضای آن صورت نگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاکر در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از پیشنهاد سه ساله شدن قرار داد رفت و روب شهری بیان داشت: با سه ساله شدن قرارداد رفت و روب شهری اصل رقابت در بین شرکت‌های پیمانکاری از بین می‌رود و شهرداری که با حداقل قیمت کار را به پیمانکار واگذار می‌کند دیگر قادر به این امر نخواهد بود.

سالار شاکر تصریح کرد: طبق قانون، قرار‌داد در فرجه زمانی یک ساله بسته می‌شود و هرگونه انعقاد قرارداد دو یا سه ساله مخالف روند قانونی انعقاد قراردادهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با مخالفت جدی با این پیشنهاد شهرداری اظهار داشت: با سه ساله شدن پیمان و قرار‌دادها نه تنها حقوق کارگران ضایع می‌شود بلکه پیمانکاران جوابگوی خواسته و مطالبه شهردار نیز نخواهند بود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول