اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی تمامی اسرای فلسطین را از سلول انفرادی خارج کرد

خبرگزاری فارس: اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در راستای اجرای مفاد توافق امضا شده با اسرا، تمامی اسرای دربند حبس انفرادی را از سلول‌ها خارج کرده و در زندان "هداریم" جمع کرد.

رژیم صهیونیستی تمامی اسرای فلسطین را از سلول انفرادی خارج کرد

به گزارش فارس، برخی منابع آگاه در داخل زندان هداریم گزارش دادند که اسرای دربند حبس انفرادی پس از خروج از سلول های انفرادی، اکنون در میان دیگر اسرای دربند زندان هداریم هستند.

بر اساس این گزارش اسرای دربند سلول‌های انفرادی عبارت بودند از: "حسن سلامه"، "عاهد ابو غلمه"، "احمد سعدات" و "محمود عیسی" از اسرای دربند سلول های انفرادی زندان "رامون" و "عباس السید"، "محمد عرمان" و "جمال ابو الهیجا" از اسرای دربند سلول‌های انفرادی زندان "جلبوع" به همراه "عبد الله برغوثی" از سلول زندان "الرمله"، "احمد مغربی"، "محمود العارضه"، "رزق رجوب" و "صابر ابو ذیاب" از اسرای دربند سلول های زندان "ایشل"، "ابراهیم حامد"، "رائد ابو ظاهر" و ب"اجس نخله" از اسرای زندان "عسقلان"، "ولید خالد"، "معتز حجازی" و "منذر الجعبه" از اسرای دربند سلول‌های انفرادی زندان "هشارون"، "ضرار سیسی" اسیر دربند سلول های انفرادی زندان "هلی کیدار" بودند که همگی از سلول ها خارج شده و اکنون به زندان هداریم منتقل شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین پس از انتشار این خبر و انتقال اسرای دربند سلول های انفرادی به زندان هداریم موجی از شادی و فریادهای الله اکبر تمامی زندان ها را در برگرفت.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول