اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ضمن تبریک پیروزی اسرای فلسطین

ابوالفتوح: مصر دیگر هرگز گنج استراتژیک برای اسرائیل نخواهد بود

خبرگزاری فارس: نامزد اسلام‌گرای ریاست جمهوری مصر پیروزی اسرای فلسطینی در نبرد "شکم‌های خالی" و دستیابی آنها به تعهدی از جانب رژیم اشغالگر برای اجرای خواسته‌های به حق خود را تبریک گفت.

ابوالفتوح: مصر دیگر هرگز گنج استراتژیک برای اسرائیل نخواهد بود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه "فلسطین آن لاین"، "عبدالمنعم ابوالفتوح" حمایت خود را از مبارزه مستمر اسرای فلسطینی تا تحقق تمامی حقوق عادلانه و انسانی آنها تاکید و اعلام کرد که از حق ملت فلسطین در آزادی و استقلال و دفاع از خود و مقاومت در برابر اشغالگران حمایت می‌کند.

وی افزود: مصر قدرتمند و دموکراتیک دیگر هرگز به دوره رژیم سابق که هم‌پیمان نظامی آمریکا و گنج استراتژیک رژیم صهیونیستی بود، بازنخواهد گشت و هرگز تحت هیچ شرایطی در محاصره ملت فلسطین در اراضی اشغالی مشارکت نخواهد کرد.

ابوالفتوح تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بر اساس پاکسازی و تبعیض نژادی بنا شده است به گونه‌ای که صدها روستای فلسطینی در زمان فاجعه اشغال در سال 1948 تخریب و ساکنان آن را به زور طرد کردند که اکنون به آوارگانی دور از سرزمین و دیار خود تبدیل شده‌اند و این تجاوز آشکار به حقوق انسانی و معاهدات بین‌المللی است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از 64 سال پیش تا کنون نمونه آشکار تفرقه‌افکنی بین مردم بر اساس دین و نژاد بوده و این مسئله بر ادعای این رژیم مبنی بر دموکراسی و پیشرفت خط بطلان می‌کشد.

ابوالفتوح همچنین تاکید کرد که مبارزه ملت‌های مصر و فلسطین و دیگر ملت‌های عربی و اسلامی و ستمدیده در سراسر جهان یک مبارزه واحد علیه استعمار، تجاوز و تبعیض نژادی و ظلم است و فلسطین در قلب مصر قرار دارد و این ملت‌ها به خواست خداوند پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول