اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دنا:

اجازه ندهیم طرح جامع پسماند دنا خاک بخورد

خبرگزاری فارس: شهردار دنا گفت: با اجرایی کردن این طرح بزرگ اجازه ندهیم طرح جامع پسماند دنا خاک بخورد.

اجازه ندهیم طرح جامع پسماند دنا خاک بخورد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمطلب رهنما عصر چهارشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر سی‌سخت اظهار کرد: یکی از مشکلات در هر شهری چگونگی دفع زباله‌ها بوده که باید با تدابیر خاص این مشکل را برطرف کنیم.

وی در این خصوص اظهار کرد: در عصر حاضر خلاقیت برای همه امور بسیار مهم و تأثیرگذار بوده و باید از رویه سنتی به خلاقیت‌گرایی روی آوریم.

شهردار سی‌سخت در زمینه جمع‌آوری زباله‌های شهر سی‌سخت عنوان کرد: مردم شهر سی‌سخت گواهی می‌دهند که تاکنون در زمینه جمع‌آوری زباله‌ها هیچگونه مشکل و تأخیری وجود نداشته است.

وی گفت: از مردم شهر سی‌سخت برای تمام همکاری‌های خوبی که با مجموعه شهرداری دارند به ویژه در زمینه مشارکت بی‌نظیر آنها در تحویل دادن به موقع زباله‌ها تقدیر می‌کنیم.

رهنما در خصوص برنامه‌های شهرداری در این مورد افزود: در گذشته محل دفع زباله‌ها که در طبیعت بود چهره بسیار زشتی داشت ولی در چند سال اخیر با کارهای صورت گرفته به روش بهتری زباله‌ها دفع می‌شود که هیچگونه آسیبی به طبیعت نخواهد زد.

وی به طرح جامع پسماند اشاره و بیان کرد: این طرح توسط شهرداری سی‌سخت برای کل شهرستان دنا ارائه داده شده و با برنامه‌ریزی و هماهنگی خاص طرحی برای پسماند کل شهرستان است که مجری اجرایی آن شهرداری سی‌سخت است.

شهردار سی‌سخت در خصوص اجرایی نشدن این طرح گفت: متأسفانه با وجود اینکه این طرح با هزینه 200 میلیون ریالی به مدت یک سال دوره مطالعات و کارشناسی‌های مختلف را سپری کرده اما مسئولان برای اجرایی شدن آن هیچگونه همکاری را انجام ندادند.

وی متذکر شد: از مسئولان شهرستان دنا می‌خواهیم برای اجرایی شدن این مهم با دید مثبت همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول