اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

رد رشوه مامور نیروی انتظامی تالش

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل و رد رشوه دو میلیون و 300 هزار ریالی مامور وظیفه شناس تالش خبر داد.

رد رشوه مامور نیروی انتظامی تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کمال حیدرزاده عصر امروز در جلسه بازرسی نیروی انتظامی استان با تشریح ماجرای رد رشوه مامور تالش نیروی انتظامی، اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی فرماندهی تالش در حین اجرای گشت‌های هدفمند پلیسی در سطح حوزه استحفاظی به راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و با رعایت نکات ایمنی نسبت به توقف آن اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از این دو نفر مقداری ماده مخدر از نوع  هروئین کشف و ضبط شده است، گفت: گروه‌های عملیاتی پلیس در حین انتقال متهمان به مقر انتظامی با پیشنهاد رشوه دو میلیون و 300 هزار ریالی متهمان برای فرار از اعمال قانون مواجه می‌شوند.

رئیس بازرسی فرماندهی گیلان ادامه داد: ستوان یکم فرامرز معصومی که سرگروه خودروی انتقال متهمان را برعهده داشت با رد رشوه در حضور یکی از همکاران خود مراتب را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده این متهمان کرده است

به گفته وی، متهمان با صورت‌جلسه رد رشوه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول