اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آرامش به شهر "طرابلس" لبنان بازگشت

خبرگزاری فارس: منابع خبری از طرابلس گزارش داده‌اند که با استقرار نیروهای ارتش لبنان در خیابان های این شهر اوضاع در حال آرام شدن است و درگیری‌ها متوقف شده است.

آرامش به شهر "طرابلس" لبنان بازگشت

به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از شبکه الجزیره، همزمان با حضور گسترده‌ نیروهای ارتش در خیابان‌های شهر طرابلس در شمال لبنان اوضاع در حال آرام شدن است.

این شبکه با اشاره به اینکه درگیری ها متوقف شده و شهر طرابلس در حال بازگشت به شرایط عادی است تاکید کرد که نیروهای ارتش به طور کامل در شهر مستقر هستند.

این در حالی است که منابع خبری از طرابلس لبنان گزارش داده‌اند که 5 نفر در درگیری‌های روزهای اخیر کشته شده‌اند و بیش از 70 نفر زخمی شده‌اند.

درگیری‌ها در لبنان پس از آن شروع شد که نیروهای امنیتی این کشور "شادی المولوی" که مرتبط با القاعده و مورد حمایت عربستان سعودی  را که تلاش داشت در ناآرامی‌های سوریه دخالت کند، دستگیر کردند.

شهر طرابلس واقع در شمال لبنان که اخیرا دو محموله سلاح قاچاق شده به لبنان در آن توقیف شده، از عصر یکشنبه شاهد ناآرامی های گسترده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول