اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادامه درگیری‌های طرابلس لبنان با 8 کشته و 50 زخمی

خبرگزاری فارس: شهر طرابلس، دیروز در سومین روز متوالی شاهد حضور نظامی شدید گروهی از شبه نظامیان مسلح بود که تعداد تلفات این ناآرامی‌ها را به 8 کشته و 50 زخمی رسانده است.

ادامه درگیری‌های طرابلس لبنان با 8 کشته و 50 زخمی

به گزارش فارس به نقل از السفیر، ارتش لبنان بعد از اینکه دید شهر طرابلس قربانی توطئه‌هایی در جهت کشاندن آن به فتنه است، عزم خود را برای مقابله با ناامنی ها در این شهر جزم کرد، با این وجود طرابلس دیروز سومین روز ناآرامی های خود را پشت سر گذاشت، روزهایی که با تعطیلی های اجباری و بسته شدن بازار و مراکز تجاری و مدارس و دانشگاه ها همراه شده است. مردم این شهر در مقابل صفحه های تلویزیون منتظر شنیدن خبر تصمیم ارتش برای ورود ارتش به خیابان های این شهر و پاکسازی آن هستند.

این در حالی است که منابع نزدیک به نجیب میقاتی نخست وزیر این کشور اعلام کرده اند که تماس های سیاسی برای ورود ارتش به مناطق بحرانی دستاوردهای مثبتی داشته است و پوشش سیاسی برای ارتش از طریق مصوبات شورای عالی دفاع و دولت وجود دارد.

السفیر تاکید کرد که در این درگیری ها که از سه روز پیش آغاز شده، خیابان های طرابلس شاهد شدیدترین خشونت‌ها و استفاده از سلاح های سنگین و مسلسل ها بوده است و در این میان تاکنون 8 نفر کشته شده و بیش از 50 نفر دیگر نیز زخمی شده اند. اینها علاوه بر  خسارت های مادی فراوانی است که به این شهر وارد آمده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول