اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتراف تروریست بازداشت شده به توطئه بزرگ علیه لبنان

خبرگزاری فارس: تروریست بازداشت شده لبنانی که شورشیان طرابلس ادعای حمایت از وی را دارند، در اعترافات خود پرده از توطئه ای بزرگ علیه لبنان برداشته است.

اعتراف تروریست بازداشت شده به توطئه بزرگ علیه لبنان

به گزارش فارس، منابع امنیتی عالی رتبه به روزنامه السفیر اعلام کردند که طرح امنیت داخلی برای توقیف شادی المولوی بر اساس اطلاعات قطعی و دلایل ثابت شده ای بود که وی نیز در اعترافات خود به آنها اشاره کرده است.

بر اساس این گزارش، وی در اعترافات خود به برخی از مسایل اشاره کرده است که جزئیات آن در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است، آنها وجود برخی اسامی مرتبط با این پرونده را که فراری هستند، بعید ندانستند.

این منابع در زمینه ضرورت بازداشت المولوی در دوره کنونی اعلام کردند: جواب این سوال در پرونده تحقیق قرار دارد، مسایل بسیار بزرگی وجود دارد که نمی شود در مورد آنها صحبت کرد، فقط می توانیم بگوییم که این موضوع بسیار بزرگ بوده و خداوند لبنان را حفظ کرده است.

این منابع همچنین تاکید کردند که یک جریان امنیتی اروپایی نیز در ارائه اطلاعاتی در مورد فعالیت های تروریستی المولوی در خارج از لبنان سهیم بوده است.

اداره امنیت عمومی لبنان سه روز پیش بعد از پیگیری های دقیق و با نظارت دستگاه قضایی، شادی المولوی را در طرابلس در حال خروج از یک مرکز خدمات اجتماعی وابسته به محمد الصفدی وزیر دولت لبنان بازداشت کرده است، اتهام وی ارتباط با گروه های تروریستی در لبنان است.

بعد از این بازداشت، عده ای از شورشیان و افراد مسلح در شهر طرابلس واقع در شمال لبنان که اخیرا دو محموله سلاح قاچاق شده به لبنان در آن توقیف شده، به خیابان ها ریخته و با ایجاد ناآرامی های گسترده تاکید کردند که تا زمان آزاد نشدن المولوی در خیابان باقی خواهند ماند. این در حالی است که کارشناسان معتقدند که آغاز ناآرامی ها در طرابلس اقدامی از پیش تعیین شده بوده و بازداشت المولوی تنها بهانه ای برای شورشیان بوده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول