اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم:

حمایت از کارآفرین نیاز اقتصاد کشور است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس حمایت از کارآفرین صنوف مختلف را یکی از نیازهای اقتصاد کشور دانست.

حمایت از کارآفرین نیاز اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط‌ عمومی نخستین همایش تجلیل از کارآفرینان صنوف پایتخت معنوی کشور، محمدرضا خباز اظهار کرد: سال جهاد اقتصادی مجموعه‌ای متشکل از اهداف نظام بود که مهم‌ترین بخش آن حمایت از نیروی کار و سرمایه ایرانی است.

وی اظهار داشت: برای ساختن جایگاه کار در میان ایرانیان باید به نیروی کار و خود کار توجه ویژه‌ای شود و از سوی دیگر باید از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان قدردانی به عمل بیاید به طوری که جایگاهی برای آنها تعیین و تدوین شود که نتیجه آن دل‌گرمی نیروی انسانی و احساس رضایت سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان از حمایت نظام و بروز استعدادهای آنهاست.

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و یک بستر ثابت و امن و مورد اعتماد و زمینه آرامش‌بخشی برای تولیدکنندگان فراهم کند، زیرا تولیدکنندگان و کارآفرینان در صورتی از سرمایه خود استفاده می‌کنند که به این باور برسند که از جانب دولت حمایت می‌شوند.

خباز خاطرنشان کرد: مسئولان و مقام‌های کشوری باید از کارآفرینان به طور ویژه و جدی حمایت کنند و با در اختیار قرار دادن تسهیلات قرض‌الحسنه و اعتبار به تولیدکنندگان واقعی و نظارت بر کار آنها موجب شوند تا این تسهیلات با کیفیت بالا و هزینه کم در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید بدانیم تولیدکننده و کارآفرین نیروهای اصلی در عرصه تولید ملی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: باید به تولیدکننده و کارآفرین به طور جدی توجه داشته باشیم، دولت می‌تواند افراد سالم، مورد اعتماد و کارآمد را شناسایی و با قرار دادن اختیارات به آنها برای رسیدن به تولید ملی تلاش کند.

خباز افزود: باید نیروی کارآفرین و تولید کننده را محترم شمرد،‌ کارآفرین نیرویی زائد نیست، ما نباید نگاه‌های سیاسی را بر برخی مسائل اجرایی برتری دهیم، در حوزه اجرایی یکی از اصلی‌ترین موانع تحقق ملی قاچاق کالا و ارز است که باید به طور جدی با آن مبارزه کرد و دولت با اجرای این قانون می‌تواند از ضربه زدن به تولید و اقتصاد کشور جلوگیری کند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول