اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

سند تحول اداری شهرداری اردبیل 5 ساله تهیه شده است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: سند تحول اداری شهرداری اردبیل به مدت پنج سال تهیه و تدوین شده و مراحل اجرایی آن از امسال آغاز می‌شود.

سند تحول اداری شهرداری اردبیل 5 ساله تهیه شده است

شهردار اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه کمیسیون تحول اداری شهرداری اردبیل سند تحول اداری پنج ساله شهرداری را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا از سال جاری این سند را اجرایی کنیم تا بر اساس آن پروسه اداری و اجرایی در شهرداری با هدف تکریم ارباب رجوع تسهیل شده و سرعت بالاتری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سند برون سپاری خدمات پیش‌بینی شده تا شهرداری بتواند در مراحل مختلف بسیاری از خدمات خود را واگذار کند.

بدری اردبیل را اولین مرکز استان در سطح کشور در تهیه سند تحول اداری پنج ساله نام برد و گفت: هیچ شهرداری مرکز استان را سراغ نداریم که چنین سند جامع و کاملی را تدوین کند.

شهردار اردبیل یادآور شد: در قالب شش کار گروه ویژه وضع موجود بررسی و برنامه تحولی به همراه بهینه‌سازی وضع موجود تدوین شده و مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.

این مسئول گفت: در کنار آن موضوع بهبود مدیریت کیفیت و کسب ایزو 9000 برای شهرداری در دستور کار است تا با کسب این گواهی معتبر جهانی بتوانیم خدمات خود را بهینه‌سازی و کیفی کنیم.

شهردار اردبیل با انتقاد از طولانی بودن مسیر صدور پروانه ساختمان و طی شدن بیش از 25 مرحله کاری در شهرداری تصریح کرد: ما بر اساس سند تحول اداری سعی کرده‌ایم به عنوان نمونه فرایند صدور پروانه ساختمانی را تسهیل کنیم و با حذف مراحل زاید ارباب رجوع را در فاصله کوتاه به مقاصد خود برسانیم.

 

افتتاح پنج پارک و پل ارجستان به مناسبت سوم خرداد

بدری در ادامه سخنان خود به آیین افتتاح چند پروژه عمران شهری همزمان با روز گرامیداشت سوم خرداد یوم ملی مقاومت و آزاد‌سازی خرمشهر به خبرنگار فارس بیان داشت: به مناسبت سوم خرداد شهرداری اردبیل سه پارک کوچک در فاز سوم کارشناسان و دو پارک متوسط را در شهرک سبلان فاز دوم به بهره‌برداری می‌رساند.

وی از افتتاح فاز دوم بازار خشکبار اردبیل خبر داد و افزود: در تلاش هستیم پل ارجستان را که یکی از آرزوهای دیرین اهالی منطقه و روستاهای همجوار بود نیز به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: ‌اگر بارندگی‌ها اجازه دهد پل ارجستان هفته آینده بعد از زیر‌سازی و لایه بیس آسفالت شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

بدری همچنین از افتتاح طرح تکمیل کند‌روی میدان کشاورز به سمت پل رضوان با جدول‌گذاری، زیر‌سازی و آسفالت این مسیر خبر داد و گفت:‌ شهرداری در تلاش است در سه مناسبت سوم خرداد، هفته دولت و دهه فجر پروژه‌های خود را زمان‌بندی کرده و تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ تا هفته دولت امسال بهسازی و تعریض پل هفت چشمه و یاقوت که در روزهای گذشته به پیمانکار سپرده شده است به همراه پل قدس تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول