اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر ارشاد در مشهد

ایمان قلبی به قرآن مهم‌ترین خصوصیت معلم قرآن است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد گفت: ایمان قلبی به قرآن کریم مهم‌ترین خصوصیت معلم قرآن است.

ایمان قلبی به قرآن مهم‌ترین خصوصیت معلم قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حمید محمدی صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره کوثر در تالار نور مشهد گفت: تعادل، توزان و تواضع سه ضلع آموزش کتاب آسمانی است.

قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه معلمان قرآن شایسته هر نوع تکریم هستند، افزود: ایمان قلبی به قرآن کریم مهم‌ترین خصوصیت معلم قرآن است.

در ادامه این مراسم، استاد گرامی حافظ کل قرآن در گرامیداشت استادان پیشکسوت قرآن حاج احمد هروی و میرزا علی رحیمی به بیان خصوصیات اخلاقی استاد هروی پرداخت و افزود: این استاد بزرگ در طول زندگی خود ساده‌زیستی را پیشه کرده بود که آن را می‌توان در تمام ابعاد زندگی وی دید و شاگردان خود را نیز به این امر هدایت می‌کرد.

این حافظ کل قرآن با بیان اینکه استاد هروی در امر آموزش قرآن بسیار با حوصله و صبور بود، اظهار داشت: امروز با آن که در بعد تبلیغات قرآنی خوب کار می‌شود اما در بعد آموزش قرآن ضعیف عمل می‌شود.

چابکی یکی از شاگردان و نزدیکان این استادان گفت: استاد رحیمی با توجه به ضعف شدید جسمی همواره در طول زندگی خود بیش‌تر ساعات روز را به آموزش قرآن می‌پرداخت.

در این مراسم به خانواده این اساتید، لوح یادبود اهدا شد و مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط یکی از قاریان برجسته کشور پایان یافت.

دومین جشنواره کوثر که از بیست و دوم اردیبهشت امسال در مشهد آغاز شده بود، با برپایی نشست‌های تخصصی، مسابقات قرآن و کتاب‌خوانی، نمایشگاه الگوی پوشش اسلامی، کتاب و نرم‌افزار، کارگاه خوش‌نویسی، شب شعر و محافل انس با قرآن کریم، در تالار نور مشهد به پایان رسید.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول