اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سرپرست شرکت گاز استان البرز

دلایل قطعی گاز در کرج اعلام شد

خبرگزاری فارس: در روز بیست و چهارم اردیبهشت ساکنان بخش‌هایی از شهرستان کرج با قطعی گاز شهری مواجه شدند که گفته می‌شود این قطعی به صورت موقت بوده است.

دلایل قطعی گاز در کرج اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، برخی از شهروندان در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز اعلام کردند که از صبح روز یک‌شنبه با قطعی گاز مواجه بودند.

این شهروندان ساکن دو شهرک مهم کرج یعنی شهرک چمران و پردیسان بودند.

در همین رابطه خبرنگار ما با سرپرست شرکت گاز استان البرز تماس گرفت که وی اظهارات شهروندان مبنی بر قطعی گاز را تایید کرد.

محمد هدایی‌پور امروز در این‌ گفت‌وگو اظهار داشت: در کل استان البرز و به ویژه شهرک‌ها و توابع کلان‌شهر کرج طرح‌های عمرانی بسیاری از سوی شرکت گاز در دست انجام است.

وی تصریح کرد: در زمان اجرای این پروژه‌ها مانند توسعه شبکه لوله‌گذاری گاز شهری مجبور به قطع گاز برخی مناطق هستیم که این امر طبیعی است.

* قطعی گاز در استان البرز حداقلی است

این مسئول تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که روند خدمات‌رسانی متوقف نشده و تنها در موارد خیلی ضروری و به صورت حداقلی مجبور به قطع گاز موقت و مقطعی می‌شویم.

هدایی‌پور در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه علت قطعی گاز روز یک‌شنبه در برخی مناطق شهرستان کرج چه بود، اظهار داشت: همان طور که پیش از این نیز اعلام کرده‌ایم، در این شهرستان طرح‌های متعدد عمرانی در دست اجرا است.

وی ادامه داد: به همین دلیل مجبور به قطعی موقت گاز مناطقی از حصارک، شهرک چمران و شهرک پردیسان شدیم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: این قطعی با رعایت تمام موارد ایمنی انجام و اطلاع‌رسانی نیز شده است.

هدایی‌پور افزود: روز شنبه زمان قطعی گاز در این مناطق اطلاع‌رسانی شده بود، البته ممکن است برخی از شهروندان به دلایلی از این امر اطلاع نداشته باشند.

وی در پایان گفت: خوش‌بختانه با اقدامات انجام شده در کم‌ترین زمان ممکن مشکل فوق رفع شد، ضمن اینکه علت اصلی نیز مشکلات فنی نبوده است.

لازم به توضیح است، شرکت گاز استان البرز اعلام کرد که شهروندان حصارک و شهرک‌های چمران و پردیسان از توابع کلان‌شهر کرج در صورت بروز مشکل مجدد در استفاده از شبکه گاز شهری می‌توانند با شماره 194 مرکز امداد گازرسانی استان البرز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول