اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش در کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان اتفاق افتاد

تجلیل از پیشکسوتان معلم ورزش آبادان

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش در محل کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان از پیشکسوتان معلم ورزش این شهرستان و پا به سن گذاشته‌های ورزشی متولد اردیبشهت ماه این منطقه تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوتان معلم ورزش آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ناصر گودرزی سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان عصر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان معلم ورزش آبادان اظهار کرد: به دنبال ارزش گذاشتن به مقام معلم در این ماه که متعلق به این حرفه مقدس است از این پیشکسوتانی که هم در عرصه تعلیم و هم در میدان‌های ورزشی افتخار آفرین بودند، تجلیل کردیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: نصرالله بم‌زاده، محمود رسالت‌پناه، فاروق فتاحی، هوشنگ فیروزفر، ناصر قالبی‌زاده، حسین حقیری، عباس پرویز، محمد بغلی، پرویز جوهری، محمد مرادی‌دشت، ابراهیم مروارید نژاد، عزیز زبیدی، پرویز شمسایی، فریدون تل‌سلیمان و سید مجتبی مرتضوی معلمانی هستند که دستی در آتش ورزش آبادان داشته و شایسته تقدیر بودند.

سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در ادامه از اهدای هدیه به پیشکسوتانی که ماه تولد آنها اردیبهشت ماه است، گفت و افزود: عبدالواحد بزمه، حسین رودانی، فیصل نیرومند، عبدالرسول یازعی، یوسف پورجانکی و سیامک لطیفی نیز به واسطه متولد شدن در دومین ماه سال در این روز تجلیل شدند.

وی همچنین از دیگر اقدامات کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان خبر داد و خاطر نشان کرد: به دعوت این کانون تیم فوتبال هنرمندان کشور روز چهارم خرداد ماه به مناسبت روز مقاومت و ایثار به آبادان آمده تا در دیداری نمادین به مصاف تیم فوتبال پیشکسوتان آبادان بروند.

گودرزی تصریح کرد: تماشای این دیدار برای عموم آزاد بوده و خانواده‌ها نیز می‌توانند از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه باشند.

وی در پایان اضافه کرد: این مسابقه دوستانه که از ساعت 16 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود از شبکه تلویزیونی شما به شکل زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول