اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت توزیع برق سمنان اقدام کرد

برگزاری مراسم روز صنعت برق ایران در سمنان

خبرگزاری فارس: شرکت توزیع برق سمنان در مراسمی روز کارگر و مراسم روز صنعت برق ایران را با حضور مسئولین و کارکنان این شرکت برگزار کرد.

برگزاری مراسم روز صنعت برق ایران در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، مسابقه طناب‏کشی در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

این مسابقه ورزشی به همت کمیته ورزش شرکت توزیع برق استان و با حضور 6 گروه شامل تیم‏های شهید میرحاج، شهید بابایی، شهید قهوری، شهید حامدی، شهید ولی و شهید اسفنجانی اجرا شد.

این رقابت‏ها در دو گروه سه تیمی به اجرا درآمد، در پایان تیم شهید قهوری از مدیریت توزیع برق شهرستان سمنان مقام اول و تیم شهید حامدی از مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

تیم شهید قهوری که مقام قهرمانی را کسب کردند، شامل حسینعلی لشکری (سرپرست و مربی)، مهدی طالب، حمید خویی، حمیدرضا ارغان، امیر ابراهیمیان، داود همتیان، امیر اسدی، محسن گیلوری و عباس نقیب‏زاده است.

هم‌چنین امروز جمعی از کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در یک اقدام خداپسندانه خون خود را اهداء کردند.

به مناسبت روز صنعت برق ایران، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از کارکنان شرکت توزیع برق در پایگاه انتقال خون سمنان حضور یافته و خون اهداء کردند.

این اقدام که در راستای تحقق اهداف انسان‏دوستانه و با حضور چشم‌گیر کارکنان این شرکت همراه بود، با همکاری سازمان انتقال خون صورت گرفت و کارکنان صنعت توزیع برق سمنان با اهدای 9 هزار سی‏سی خون به کمک نیازمندان و بیماران شتافتند.

هم‌چنین به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر و صنعت برق، بسیجیان پایگاه بقیه‏الله امور انتقال شرق معاونت بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان شاهرود، خون خود را اهداء کردند.

این عمل خداپسندانه در مناسبت‏های مختلف توسط بسیجیان این پایگاه به انجام رسیده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول