اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

/اولین انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از مبارک/

افشاگری درباره تقلب در آرای رای‌دهندگان مصری مقیم امارات

خبرگزاری فارس یک روزنامه‌نگار و مجری رادیو مصری از مشاهده تقلب در کنسولگری دبی و دست‌کاری در آرای رای‌دهندگان مصری پرده برداشت.

افشاگری درباره تقلب در آرای رای‌دهندگان مصری مقیم امارات

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، "احمد شلبی"، روزنامه‌نگار و مجری رادیو مصری تاکید کرد که هنگام مراجعه به کنسولگری دبی که مسئولیت اخذ رای از مصری‌های مقیم این شیخ‌نشین را برعهده دارد، برای ریختن رای خود به صندوق مشاهده کرده که در آرا رای‌دهندگان مصری دست‌کاری‌هایی صورت می‌گیرد.

وی در این‌باره توضیح داد: هنگامی‌که برای دادن رای به کنسولگری دبی مراجعه کردم، هنوز برگه رای را نگرفته بودم که یکباره یکی از کارمندان کنسولگری به من گفت که رای خود را داده‌ام.

این روزنامه‌نگار مصری شاغل در دبی می‌افزاید: وقتی به این موضوع اعتراض کردم، این کارمند کنسولگری برگه رایی را به من نشان داد که با وجود نوشته شدن نام من بر روی آن اما امضای شخص دیگری را پای خود داشت.

شلبی می‌گوید: همین موضوع اعتراض مرا به دنبال داشت که "منال عبد الدایم" مسئول کنسولگری دبی از من خواست شکوائیه‌ای در این‌باره تنظیم کنم تا به کمیته عالی انتخابات ارائه شود.

شلبی تاکید کرد که مسئول کنسولگری به وی گفته است که این سومین شکایت از این دست است که از وجود برخی تقلب‌ها در انتخابات این کنسولگری سخن می‌گوید.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول