اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش فرماندار ورامین به اتفاقات تیم فوتسال منصوری:

اجازه نمی‌دهیم حق تیم شهید منصوری ضایع شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک، بهترین تیم فوتسال کشور با پشتوانه مردمی گسترده و پایگاه عمیق اجتماعی است و اجازه نمی‌دهیم حق این تیم ضایع شود.

اجازه نمی‌دهیم حق تیم شهید منصوری ضایع شود

محسن منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با تیم شهید منصوری اظهار داشت: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک، بهترین تیم فوتسال کشور با پشتوانه مردمی گسترده و پایگاه عمیق اجتماعی است و اجازه نمی‌دهیم حق این تیم ضایع شود.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: مردم قرچک و ورامین این باشگاه را از صمیم قلب دوست دارند و همه ظرفیت معنوی و مادی خود را جهت حمایت از این تیم به کار بسته‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: این تیم با زحمات بسیار فراوان و با کمترین هزینه و فقط به واسطه حمایت مردم به این جایگاه رسیده است.

منصوری بیان داشت: بضاعت مالی مسئولان تیم و شهرستان، بضاعت پایینی است و این تیم تنها با کمک‌های مدیرعامل باشگاه، مردم و مسئولان شهرستان با حداقل هزینه ممکن به فعالیت خود ادامه می‌دهد و اگر در حال حاضر باشگاه شهید منصوری قرچک جزو صدر نشینان لیگ است، تعصب و اعتقاد مردم و بازیکنان و دغدغه متولیان باشگاه کار را به این مرحله رسانده است.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در ارتباط با رای کمیته انضباطی در ارتباط با بازی پرسپولیس و گیتی‌پسند گفت: کمیته انضباطی با رأی صادره نهایت مماشات را با تیم‌های طرف مقابل انجام داده و به هیچ‌وجه از ظرفیت قانونی خود استفاده نکرده است.

وی با بیان اینکه این قبیل آراء، مردم و ورزشکاران را نسبت به نهادهای متولی اجراء قانون بی‌اعتماد می‌سازد، خاطرنشان کرد: رای صادره به حدی غیر منطقی است که رئیس کمیته انضباطی بعد از هر مکاتبه یا مصاحبه موضوع محفوظ بودن حق اعتراض برای سایر تیم‌ها را مطرح می‌کند و عملاً خود در رای صادره تشکیک می‌کند.

منصوری اظهار داشت: مردم شهرستان ورامین و بخش قرچک نسبت به رای صادره کمیته انضباطی به شدت معترضند و تغییر و اصلاح رای صادره کمیته انضباطی، درخواست مردم قرچک و ورامین است.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان عنوان کرد: مسئولان شهرستان ورامین با جدیت موضوع را پیگیری می‌کنند و در صورت نیاز به مراجع ذی‌صلاح شکایت کرده و اجازه نمی‌دهند حق تیم فوتسال شهرستان به راحتی ضایع شود.

در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه 11 بر 2 مقابل تیم پرسپولیس تهران و نیز پیروزی تیم فوتبال شهید منصوری قرچک با نتیجه 7 بر 4 مقابل تیم فولاد ماهان به برتری رسیدند که به علت تفاضل گل منتهی به قهرمانی تیم گیتی‌پسند و نایب قهرمانی تیم شهید منصوری قرچک و مقام سومی تیم فولاد ماهان شد؛ اما تیم شهید منصوری برای نتیجه‌ای که به دست آورد در مظان اتهام تبانی قرار گرفت.

این اتهام به قدری پررنگ شد که اوضاع و احوال حاکم بر این دو مسابقه و نحوه عملکرد برخی از بازیکنان و عوامل تیم‌ها تحت عنوان تبانی، تیتر اول رسانه ها شد و برخی صحنه های مربوط به عملکرد تبانی‌گونه بازیکنان و عوامل نیز از طریق شبکه های تلویزیونی مورد تحلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول