اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

پیوند سپاه با روحانیت هر روز مستحکم‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقیقت بقای سپاه را در صراط مستقیم به این می‌دانم که پیوند سپاه با روحانیت، روزبه‌روز مستحکم‌تر شود.

پیوند سپاه با روحانیت هر روز مستحکم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در جمع فرماندهان، مدیران و پاسداران سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه (س) در دفاع از دین از همه چیز خود گذشت، وقتی دین خدا را در خطر دید، حفظ جان و مال و فرزند را حرام دانست و در دفاع از ولایت که اساس دین است، ایستادگی کرد و قربانی دین خدا شد.

وی با بیان اینکه در دفاع از ولایت نباید منتظر امر ولایت ماند اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) درس اساسی به همه ولایتمداران داد، که دفاع از ولایت، امر ولایت را نمی‌خواهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در طول تاریخ نمونه‌هایی از جلو زدن، عقب ماندن و یا تحمیل رأی نسبت به امر ولایت وجود دارد که همه آنها موجب آسیب رساندن به دین خدا شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با برشمردن نعمت‌های الهی بر این ملت اظهار داشت: تشکیل سپاه همچون پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان نعمت الهی برای ملت به حساب می‌آید و باید شاکر این نعمت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه پاسداری به عنوان سنگرنشینی انقلاب اسلامی است گفت: اگر سنگرنشینان انقلاب نباشند از انقلاب چیزی نمی‌ماند، اینکه امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، به این مسئله بازمی‌گردد.

حاج صادقی با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به سپاه اظهار داشت: ایشان از سپاه تحول می‌خواهد، تحولی که سنگرنشینی از انقلاب اسلامی را تسهیل ببخشد.

وی هویت و اقتدار سپاه را به معنویتش دانست و گفت: معنویت سپاه معنویتی است که در درونش بصیرت نهفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن قدردانی از فرماندهان و پاسداران سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در انجام ماموریت‌ها به‌ویژه در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در طول تاریخ انقلاب همیشه در مقابله با توطئه‌ها و تهدیدها پیشگام بوده و این قابل تقدیر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در مقوله راهبری و مدیریتی چشممان به مقام معظم رهبری است گفت: ولایت تعددبردار نیست، ولایت فقها وجوب کفایی است یعنی وقتی یک نفر برای ولایت تعیّن پیدا کرد دیگر ولایت فقهایی وجود ندارد.

وی گفت: حقیقت بقای سپاه را در صراط مستقیم به این می‌دانم که پیوند سپاه با روحانیت، روزبه‌روز مستحکم‌تر شود و البته این پیوند گسستنی هم نیست و دشمنان هم این آرزو را به گور می‌برند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول