اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان:

پیاده‌رو کردن نقش جهان نیازمند اصلاحات اساسی در این محور است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: برای تبدیل میدان نقش جهان به محور پیاده‌رو باید کیوسک‏های موجود در میدان و موانع انجام این کار برطرف و نیازمند اصلاحات اساسی در این زمینه است.

پیاده‌رو کردن نقش جهان نیازمند اصلاحات اساسی در این محور است

حبیب الله تحویل‏پور در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با مأموریت پلیس و پلیس گردشگری اظهار داشت: مأموریت پلیس ایجاد امنیت است و با انجام این کار، امنیت گردشگران نیز تأمین و این فعالیت باید به صورت غیر محسوس انجام شود و در این زمینه نیاز به برگزاری جلساتی است.

وی در ادامه در مورد میدان نقش جهان افزود: بررسی‏های جامعی بر روی میدان نقش جهان صورت گرفته و در بسیاری از بخش‏ها (کابل‏کشی، مبلمان شهری، تابلوهای مغازه‏ها و کیوسک‌های موجود)، اصلاحاتی انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در آینده میدان نقش جهان به محور پیاده‌رو تبدیل و دیگر نیازی به ایستگاه اتوبوس نیست و این مکان تاریخی باید مناسب پیاده‏روی و گردشگری شود و موانع موجود در این زمینه برطرف شود.

وی ادامه داد: کیوسک‏های مختلف ( میراث فرهنگی، نیروی انتظامی و شهرداری)، و تابلوهای موجود باید برداشته شود و این موارد در قالب طرح، برای سامان‏دهی میدان نقش جهان در نظر گرفته شده است.

تحویل‏پور در ارتباط با سامان‏دهی میدان نقش جهان بیان داشت: برای سامان‏دهی میدان نقش جهان و تبدیل آن به محور پیاده‌رو به پارکینگ نیاز است و در این مورد مشکلی وجود ندارد و پارکینگ‏های مورد نیاز آماده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول