اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

60 درصد مسکن خراسان رضوی در شهرستان چناران قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران گفت: 60 درصد مسکن استان در شهرستان چناران قرار دارد و آبرسانی به مسکن مهر و 52 روستای سطح شهرستان از اقدامات دولت در شهرستان بوده است.

60 درصد مسکن خراسان رضوی در شهرستان چناران قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید علی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی اظهار داشت: تمام مصوبات سفرهای هیئت دولت به چناران در قالب 40 مصوبه اجرایی شده که از این تعداد 90 درصد به بهره‌برداری رسیده و 10 درصد نیز در حال اجراست.

وی ایجاد تنها دانشگاه صنعت و معدن خراسان رضوی در شهر جدید گلبهار را از دیگر مصوبات سفر دانست و گفت: این دانشگاه از بهمن ماه سال گذشته پذیرش دانشجو داشته و ساختمان آن در حال احداث است.

فرماندار چناران ادامه داد: رتبه اول استان در حوزه استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: برای تسطیح اراضی کشاورزی و آبیاری نوین، 4 میلیارد ریال کمک بلاعوض و 20 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده است.

فرماندار چناران گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی چناران که بزرگ‌ترین شهرک صنعتی در شمال و شمال شرق کشور از نظر وسعت است با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول